אא

מנכ"ל אסטרל: "בגלל מחסור בעובדים פתחנו רק 2.5 מ-6 מלונות באילת"

בני זרח, מנכ"ל ובעלי רשת מלונות אסטרל באילת זועם על העיכוב בהכנסת ירדנים לעבודות ניקיון בבתי מלון בעיר הנופש הדרומית: "זו פשוט אטימות. למדינה לא אכפת. לא ייאמן, עיר שלמה מושבתת. למדינה כנראה אין אינטרס לעזור"

מלון אסטרל פאלמה. צילום: יחצ מלון מלון אסטרל פאלמה. צילום: יחצ מלון
בני זרח, מנכ"ל רשת מלונות אסטרל באילת עולה להתקפה נגד התנהלות המדינה בסוגיית העובדים הירדנים שבתי המלון באילת כה זקוקים להם. "למדינה לא אכפת. לא ייאמן שעיר שלמה מושבתת. למדינה כנראה אין אינטרס לעזור. לא קשורים לכלום. בגלל מה שקורה אני מתכוון לוותר על כל התכניות לבנות עוד מלונות. יש גבול עד כמה אפשר לפגוע". לדברי זרח, הייתה כוונה לפתוח את כל 6 מלונות רשת אסטרל באילת נוכח הביקושים הגדולים אך בגלל המחסור בעובדי ניקיון מירדן, הרשת פתחה עד כה רק 2.5 מלונות: מלון פאלמה, מלון אסטרה ויליג' וחצי מכמות החדרים במלון אריאה. בסך הכול, מדובר ב-400 חדרים מתוך 900 חדרי המלון של הרשת באילת. מלונות נירוונה קלאב, נירוונה סוויסט ואסטרל מאריס נותרו לפי שעה סגורים.
מלון נירוונה סוויטסמלון נירוונה סוויטס
בינתיים נשאר סגור - מלון נירוונה סוויטס באילת של רשת מלונות אסטרל. צילום: יח"צ המלון ביריד תעסוקה שהתקיים באחרונה באילת ביוזמתה של עיריית אילת ובתי המלון בעיר, רק 10 מהאילתים נענו בחיוב לעבוד בעבודות ניקיון בבתי המלון בעיר. בשל ההיענות האפסית של האילתים לעבוד במקצועות הניקיון בבתי מלון, מתגבשת בימים אלה פשרה להלין 700 עובדים ירדנים מתוך 1,500 שעבדו במלונות באילת לפני התפרצות הקורונה, וזה בשונה ממה שהיה נהוג טרום קורונה אז העובדים הירדנים הגיעו בבוקר ושבו לביתם בירדן בסוף כל יום עבודה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםאילתרשת מלונות אסטרל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: