אא

יש מנכ"ל חדש לרשת מלונות דן: שלומי טחן

מועצת המנהלים של רשת מלונות דן אישרה פה אחד את מינויו של שלומי טחן למנכ"ל רשת מלונות דן. טחן, שיחליף את המנכ"ל המכהן רונן ניסנבאום שביקש לפרוש בשל נסיבות אישיות, יכנס לתפקיד בפברואר 2022. טחן: "אני אסיר תודה על הבחירה והאמון שניתן בי"

מלון דן תל אביב. צילום: shutterstock מלון דן תל אביב. צילום: shutterstock
יו"ר מועצת המנהלים של חברת מלונות דן, מיכאל (מיקי) פדרמן, הודיע היום (ג') כי מועצת המנהלים של החברה אישרה פה אחד את מינויו של שלומי טחן למנכ"ל רשת מלונות דן. טחן ייכנס לתפקיד ב-1/2/22 ויחליף את רונן ניסנבאום, שהודיע לפני כחצי שנה על רצונו לסיים את תפקידו בשל סיבות אישיות ורצונו לשוב לחיק משפחתו בארצות הברית, לאחר 4 שנים בתפקיד מנכ"ל דן. טחן בעל ניסיון רב בענף המלונאות בישראל. במשך 3 עשורים מילא מגוון תפקידים בכירים, בהם: מנכ"ל ונציג הבעלים במלון ריץ קרלטון הרצליה, מנכ"ל רשת מלונות בראון, סמנכ"ל התפעול ברשת ישרוטל, מנכ"ל מלון רויאל ביץ' אילת ומנכ"ל מלונות אלרוב – מצודת דוד וממילא בירושלים. שלומי טחן, מנכ"ל רשת מלונות דן הנבחר. צילום: באדיבות רשת מלונות דן  
מנכ"ל מלונות דןמנכ"ל מלונות דן
רונן ניסנבאום, מנכ"ל רשת מלונות דן היוצא. צילום: רונן מחלב פדרמן: "אני מברך את שלומי על בחירתו ומאחל לו הצלחה רבה בתפקיד. אני בטוח שניסיונו הרב יסייע להצלחת חברת מלונות דן ויאפשר לו להוביל את החברה בתקופה מאתגרת זו בצורה הטובה ביותר. בהזדמנות זאת, אני רוצה להודות שוב לרונן ניסנבאום על 4 שנים טובות ועל עבודה מאומצת בהן הנהיג את הארגון באופן יוצא מהכלל. אנו במלונות דן מודים לו על תקופה זו ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו". טחן: "אני אסיר תודה על הבחירה והאמון שניתן בי על ידי מועצת המנהלים של מלונות דן להוביל את רשת המלונות הוותיקה והמכובדת ביותר בישראל. אני סמוך ובטוח שיחד עם עובדי והנהלת החברה נצעיד את מלונות דן קדימה להצלחות והישגים רבים, תוך כדי האתגרים הלא פשוטים בעקבות מגפת הקורונה העולמית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות דן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: