אא

מנכ"ל ישרוטל: "החלטה מטורפת וחסרת היגיון. לא נשתף פעולה"

על רקע הכוונה להפוך את אילת לעיר אדומה, ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל מזהיר: "מישהו פה השתגע. על 72 חולים מתוכם אין אף חולה קשה, סוגרים עיר שלמה? המשמעות של זה תהיה הרס כלכלת אילת"

ישרוטל אילת. צילום 123rf ישרוטל אילת. צילום 123rf

בעקבות הפרסום אמש (ראשון) על הכוונה להפוך את אילת לעיר אדומה, כולל הטלת סגר לילי, המלונאים בעיר מזהירים כי מהלך כזה ידרדר שוב את העיר לשיעורי אבטלה חסרי תקדים. בחודשיים האחרונים, בתי המלון בעיר שבו לפעילות משגשגת לאחר חודשים של הקפאה והחשש שהפיכת אילת לעיר אדומה תוביל שוב לסגירתם.

ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל זועם על עצם הכוונה ואומר :"זו החלטה מטורפת, חסרת היגיון ומנותקת מן המציאות. מישהו פה השתגע. על 72 חולים מתוכם אין אף חולה קשה, סוגרים עיר שלמה? שולחים עשרות אלפי אנשים למעגל האבטלה?". רביב ממשיך ואומר, "מייצרים בעיה חברתית באחת הערים החלשות בארץ. מישהו בגלל נוסחה שגויה החליט לסגור שוב את העיר, אני לא מאמין שזה יקרה. אם זה יקרה לא נשתף פעולה, יש גבול לכל תעלול וכבר הידיעות בנושא הזה גורמות לנזק כלכלי. עצם הפרסום הזה מעורר חוסר ביטחון לאורחים שהזמינו מקום לחגים".

ישרוטלישרוטל
"זה בלתי אפשרי ולא נתפס". ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל. צילום: דניאל בר

רביב מביע תקווה כי, "אין לי ספק שההיגיון יגבר על הנוסחאות השגויות שגרמו לאילת להיות עיר אדומה בלי שום הצדקה וסיבה. אני בטוח כי בשימוע שיתקיים לראש העיר והנהלת העירייה, יצליחו להסביר את המובן מעליו למערכת הבריאות שאילת היא אחת הערים עם התחלואה הנמוכה במדינת ישראל".

רביב מסכם, "המשמעות של הפיכת אילת לעיר אדומה, בניגוד לכל הערים האחרות בארץ, היא הרס הכלכלה והתשתית החברתית. זה בלתי אפשרי ולא נתפס".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםליאור רביבישרוטל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: