אא

מנכ"ל ישרוטל: "אנשים פשוט לא יבואו. הם רוצים בריכה ומסעדה"

לקראת הדיון שתקיים היום (ב') הממשלה בדבר הקלות נוספות למשק, בהן פתיחת מלונות גדולים החל מה-17 במאי, אומר ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל: "אחרי שהיו הרבה זמן תקועים בבתים, אנשים לא יבואו למלון בלי בריכה או מסעדה. לא נפתח מלון נכה"

ישרוטל רויאל ביץ' אילת. צילום: יח"צ מלון ישרוטל רויאל ביץ' אילת. צילום: יח"צ מלון
הממשלה צפויה לדון היום (שני) בישיבת ממשלה מיוחדת בשורה של הקלות נוספות למשק, בהן פתיחת מלונות גדולים החל מה-17 במאי בכפוף להגבלות. כפי שפורסם כאן, משרד התיירות פרסם שורה ארוכה של הגבלות החלות על צימרים ומלונות צמודי קרקע שכבר מורשים בשלב זה להיפתח לאירוח הציבור. ההגבלות כוללות בין היתר איסור הפעלת בריכות, ג'קוזי וחדרי אוכל. ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל שצפויה לפתוח 3 ממלונותיה בשלב ראשון: בראשית, מצפה הימים ורויאל גארדן אילת מזהיר, "לא נפתח מלון נכה. אחרי שאנשים היו תקועים בבית במשך כל כך הרבה זמן, הם לא מחפשים לצאת למלון כדי להמשיך להיות בחדרים. אנשים פשוט לא יבואו. אנשים רוצים בריכה, מסעדה".
ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטלליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל
"אחרי שהיו הרבה זמן תקועים בבית, אנשים לא מחפשים לבוא לבית מלון כדי להיות בחדר". ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל, צילום: פספורטניוז עוד לדברי רביב, "בשביל 20% תפוסה זה לא כלכלי לנו ולכן לא נפתח כדי לא להפסיד כסף. יותר זול מבחינתנו להמשיך להשאיר את המלונות סגורים, העובדים בחל"ת. לפתוח מלונות עם ההגבלות שפורסמו, זה להפסיד כסף". עוד אומר רביב כי ישנה התעניינות גדולה מאוד."אנשים רוצים לחזור ולצאת, אבל מחפשים מלון פעיל ולא מלון בו ירגישו כמו שהיו בבית בתקופה האחרונה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםליאור רביבישרוטל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: