אא

מנכ"ל משרד התיירות של מרוקו: "אנחנו מרגישים פה בבית״

מנכ"ל משרד התיירות, דני שחר, נפגש ביריד התיירות IMTM עם עמיתו מנכ"ל משרד התיירות של מרוקו, עאדל אל פאקיר

מנכ"ל משרד התיירות, דני שחר לצד מנכ"ל משרד התיירות של מרוקו עדאל אל פאקיר. צילום: רפי בן חקון מנכ"ל משרד התיירות, דני שחר לצד מנכ"ל משרד התיירות של מרוקו עדאל אל פאקיר. צילום: רפי בן חקון
מנכ"ל משרד התיירות, דני שחר, נפגש ביריד התיירות IMTM עם עמיתו מנכ"ל משרד התיירות של מרוקו, עאדל אל פאקיר, שהודה על קבלת הפנים החמה והלבבית בישראל.
מנכ"ל משרד התיירות של מרוקו שהציגה ביריד התיירות IMTM 2022, את הביתן הגדול ביותר מבין כל המציגים, אמר: "אנחנו מרגישים פה בבית - משדה התעופה, דרך נהגי המוניות ועד המלונות. אנחנו מעוניינים ליצור שיתוף פעולה אמיתי בין משרדי התיירות ולהרחיב את הידע. רב הדומה על השונה בין שתי המדינות. למדנו רבות מעבודת השיווק המצוינת שמשרד התיירות הישראלי עושה בעולם ונשמח להמשיך בשיתופי פעולה".
מנכ"ל משרד התיירות, דני שחר, ציין כי יוקמו צוותי עבודה של שני המשרדים. כמו כן, תידון לעומק היוזמה ליצירת חבילות שיווק משותפות לשתי המדינות, במיוחד לתיירים מיעדים רחוקים המגיעים לאזור לתקופה ארוכה. שחר הוסיף כי הוא שמח על שיתוף הפעולה שתורם לשגשוג כלכלי ובעיקר ליחסי חברות בין העמים. "אנחנו מחזקים את הקשרים בין שתי המדינות - מרוקו במערב הים התיכון וישראל במזרח הים התיכון. הסכמי אברהם הם לא רק בין הממשלות אלא גם בין האנשים. תיירות היא דרך נהדרת להפגיש בין התרבויות", אמר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםIMTMמנכ"ל משרד התיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: