אא

מנכ"ל רשת מלונות דן: "שנת 2020 או בשמה האמיתי - שנת הקורונה - הייתה שנה מתסכלת"

רונן ניסנבאום, מנכ"ל רשת מלונות דן, מסכם את שנת 2020: "לצערנו אנו מסיימים את השנה עם סגר נוסף אך עם ציפייה ותקווה גדולה שאכן מדובר בסגר האחרון". על שנת 2021: "השינוי האמיתי במצב רק בחצי השני של השנה". מסכמים שנה - פרויקט מיוחד

רונן ניסנבאום. צילום: רונן מחלב רונן ניסנבאום. צילום: רונן מחלב
"שנת 2020 הייתה חסרת תקדים והצריכה המון התאמות ומחשבה יצירתית על מנת לדאוג שהעסק שלנו יישאר רלוונטי תוך כדי משבר הקורונה וכמובן לאחריו", כך מסכם את השנה החולפת, רונן ניסנבאום, מנכ"ל רשת מלונות דן. עוד אומר ניסנבאום, "שנת 2020 או בשמה האמיתי – שנת הקורונה – חייבה אותנו לקבל החלטות בתנאי חוסר וודאות ולסייע למדינה במאמץ הלאומי להתמודדות עם הנגיף, על אף הפגיעה האפשרית בתדמית המותג 'מלונות דן'". רשת מלונות דן הייתה הראשונה להרים את הכפפה ולפתוח מלוניות קורונה. בשלב ראשון פתחה 2 מלוניות לחולי קורונה עם תסמינים קלים: מלון דן פנורמה תל אביב ודן ירושלים. לאחר מספר חודשים מלונות אלה הפכו למלונות למבודדים ובשבוע האחרון הצטרף גם מלון דן פנורמה ירושלים המארח מבודדים שהגיעו מלונדון. "לצערנו שנת 2020 הייתה שנה מתסכלת עבור עובדי הרשת ולי ברמה האישית, כי היינו חייבים להוציא אותם כל פעם מחדש לחל"ת מסגר לסגר. כולי תקווה שהסגר הנוכחי יהיה האחרון וכל מלונות הרשת יחזרו לפעול בהדרגה וכך נוכל להחזיר את כל עובדי משפחת מלונות דן מחל"ת", אומר ניסנבאום. מנכ"ל רשת דן ממשיך ומסכם, "על אף המשבר המאתגר, שקדנו כל העת להמציא את עצמנו מחדש ולייצר תוכן מעניין וחדשני עבור האורחים שלנו במלונות. יזמנו בקיץ פרויקט קולינרי יוצא דופן במסגרתו מלונות הרשת אירחו את השפים הגדולים בישראל לארוחות ייחודיות. מלונות המלך דוד ירושלים, דן קיסריה ריזורט, דן אכדיה ודן כרמל אירחו את השפים המובילים: מושיק רוט, יוסי שטרית, יובל בן נריה, שרון כהן, ירון קסטנבוים ועוד לחגיגה קולינרית נדירה לתקופה הזאת שתנהלה בהתאם להנחיות של משרד הבריאות והתו הסגול המעודכן לבתי המלון". עוד לדבריו, "מלונות דן הייתה שחקן בולט בהובלת מהלך 'האיים הירוקים' שאיפשר למלונות באילת וים המלח לפעול תחת הנחיות מיוחדות ואפשר לבתי המלון באזור לחזור לעבודה למספר חודשים. בתקופה הזאת 3 המלונות של הרשת באילת – דן אילת, דן פנורמה אילת ונפטון אילת, עבדו סביב השעון והציגו תפוסות מרשימות תחת שמירה על הנחיות קפדניות שבאמת הוכיחו שניתן לשמור על שגרת קורונה עם תחלואה נמוכה כי ההדבקה הייתה אפסית בתקופה הזאת". עוד מסכם ניסנבאום, "לצערנו הרב אנו מסיימים את שנת 2020 עם סגר נוסף, שלישי במספר, אך עם ציפייה ותקווה גדולה שאכן מדובר בסגר האחרון כי במקביל אליו מתקיים מבצע חיסונים נרחב ומרשים".
דן אילתדן אילת
מלון דן אילת. צילום: יח"צ רשת דן

עם הפנים קדימה: "2021, שנת מפנה בעלילה"

ניסנבאום צופה שהרבעון הראשון של שנת 2021 עדיין יושפע קשות ממשבר הקורונה, שכן נכון לרגע זה לא ידוע מתי יסתיים הסגר ומתי מלונות הרשת יחזרו לפעילות ובאיזה היקף. "כולי ציפייה ותקווה שהרבעון השני יהיה המפנה בעלילה. כי על פי כל ההערכות נכון לעכשיו עד סוף רבעון הראשון של 2021 צפויה להתחסן כל האוכלוסייה בסיכון בישראל, מה שיאפשר להחזיר את המשק לסוג של פעילות שבשגרה במהלך רבעון שני", אומר ניסנבאום ומוסיף, "כולי תקווה שבמהלך הרבעון הראשון נחזיר לפעילות את מלונות אילת ועוד מלונות שהיו סגורים כבר תקופה ארוכה בעקבות משבר הקורונה, כשאני צופה שהשינוי האמיתי במצב והחזרה לשגרה אמיתית יהיו רק בחצי השני של שנת 2021".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות דןמסכמים שנה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: