אא

טסים לשארם א-שייח'? בדקנו את מחירי חבילות הגלישה ביעד החדש/ישן של הישראלים

הטיסות הסדירות לשארם א-שייח יצאו לדרכן, וחברות הסלולר (חלקן) נערכו בהתאם עם חבילות גלישה. כמה תעלה לכם חבילת גלישה ואיך תוכלו לחסוך כסף?

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock
הטיסה הסדירות הראשונות של חברות התעופה הישראליות לשארם א-שייח יצאו, ובעוד שהישראלים חוזרים למצרים בפסח, בדקנו כמה תעלה לכם חבילת גלישה במצרים. בעוד שבישראל אנחנו רגילים לשלם סכומים נמוכים עבור חבילת הסלולר שלנו בהשוואה לעולם, נראה כי בכל מה שקשור לחבילות גלישה בחו״ל, המחירים עדיין גבוהים - ולעיתים יכולים להיות גבוהים יותר ממחיר הטיסה עצמה. מ הבדיקה שערכנו ב-Passportnews נראה מחירי חבילות הגלישה לשארם א-שייח גבוהים עוד יותר בהשוואה לחבילות גלישה לאירופה לדוגמה. עוד מהבדיקה עולה כי בשלב זה רק סלקום ופלאפון מציעות חבילת גלישה, כך שאם אינכם מנויים בחברות אלו, תאלצו לרכוש סים מקומי, לנייד את הקו שלכם לסלקום או פלאפון או לרכוש Esim במידה והסמארטפון שלכם תומך. אז כמה תעלה לכם חבילת גלישה ומה האופציה המשתלמת ביותר?

סלקום: חבילת הגלישה המשתלמת ביותר מבין חברות הסלולר

בסלקום תמצאו נכון לכתיבת שורות אלו, את החבילה המשתלמת ביותר לשארם א׳ שיח. בין החבילות לדוגמא, נמצאות "החבילה המשפחתית" שמורכבת מ -5 ג'יגה גלישה ב- 49 שקלים (למצטרפים לאחת מחבילות המבצע). חבילה נוספת ואטרקטיבית היא חבילה בהרכב של ארבעה ג'יגה, 50 דקות שיחה ו- 50 הודעות במחיר של 199 שקלים.

פלאפון: היקרה ביותר מבין כל החברות

"לקראת הפסח ואחרי שנתיים של קורונה, לצד הגידול המשמעותי בטיסות הישראלים לחו"ל אנו רואים עלייה בביקושים לחבילות סלולר. בעקבות בקשות מצד לקוחות שמתכוונים לטוס למצרים, עם פתיחת הטיסות לשארם א-שיח, עשינו מאמצים רבים לחתום על הסכמי התקשרות עם המפעיל במצרים במהירות האפשרית. מדובר ביעד שעל פי ההערכות צפוי להיות פופלארי מאד בשנים הקרובות" מסביר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון,yes  ובזק בינלאומי. ניכר כי בפלאפון ראו את הביקוש, ולכן התאימו חבילה של 2GB הכוללת 100 דקות שיחה, 100 הודעות SMS במחיר של לא פחות מ-195 שקלים. נזכיר כי בסלקום תוכלו למצוא חבילת גלישה עם נפח גלישה כפול, אך 50 דקות וסמסים במחיר זהה.

Esim: האופציה המשתלמת ביותר

מדובר בפתרון שהופך לפופולרי יותר ויותר בסמארטפונים חדשים. הטכנולוגיה של הסים המוטמע מאפשרת להוסיף סים, בנוסף לסים הפיזי, כשאפל הייתה בין החברות הראשונות ששילבו את הסים המוטמע כבר ב-2019. כיום ניתן למצוא את הסים המוטמע במספר רחב של סמארטפונים, ביניהם אפל, סמסונג ו-OnePlus. באפליקציית AirAlo הפופולרית מצאנו חבילת גלישה של 5 גיגה-בייט ב-49 דולר בלבד, משמע 157 שקלים. כלומר, תיהנו גם מנפח גלישה גדול יותר מסלקום ופלאפון, וגם במחיר זול יותר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: