אא

שרת התיירות פועלת לפתוח את מעבר טאבה לישראלים והמלונאים זועמים

נשיא התאחדות המלונות, אמיר חייק, בתגובה לכוונת השרה לפעול לפתיחת מעבר טאבה לישראלים: "הפוך גוטה הפוך. עניי עירך קודמים. הפעולה החד צדדית פשוט לא לעניין"

אורית פרקש הכהן, שרת התיירות. צילום מסך מוועידת התאחדות המלונות השנתית אורית פרקש הכהן, שרת התיירות. צילום מסך מוועידת התאחדות המלונות השנתית
הממשלה אישרה הבוקר (חמישי) את הצעת ההחלטה שיזמה והביאה לאישור שרת התיירות, אורית פרקש-הכהן ביחד עם ראש הממשלה החליפי, בני גנץ, ולפיה שרי הבריאות, הפנים, החוץ, התחבורה והתיירות, יפרסמו בתוך שבוע מתווה לפתיחת מעבר טאבה לישראלים שיוצאים וחוזרים מסיני במתכונת דומה לנתב"ג. ההחלטה אושרה בתיאום עם שרי הבריאות, הפנים והתחבורה ובגיבוי מלא של ראש הממשלה החליפי, גנץ. השרה פרקש-הכהן אמרה הבוקר: ״לאחר שהוחלט על פתיחת השמיים אני רואה חשיבות רבה בהחלטה שמאפשרת יציאה, לא רק לישראלים שבידם לנסוע לאיי סיישל אלא מוסיפה אפשרות נוספת לציבור. תודה לבני גנץ על הגיבוי המלא. במקביל, אנו מכינים לממשלה מתווה להכנסת תיירות חוץ בטוחה לישראל. צעד זה חיוני לשיקום ענף התיירות שנפגע קשות בתקופת הקורונה ויתרום לכלכלת ישראל״. שרת התיירות צייצה הבוקר (חמישי) בחשבון הטיוטר שלה: "לאחר שנה של סגירה, בקרוב תוכלו לנסוע גם לסיני. הצעת החלטה שאושרה כעת לבקשתי בממשלה. אנחנו על זה. תודה רבה לשר הבריאות על שיתוף הפעולה". המלונאים בתגובה זועמים על כוונתה זו של שרת התיירות. טוענים שאין מקום לעודד יציאה של ישראלים לנפוש בסיני בעוד שכ-50% מבתי המלון בישראל עדיין לא חזרו לפעילות נוכח ההגבלות וייקח עוד זמן עד שישובו לפעול. אמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות, צייץ בתגובה בטיוטר: "הפוך. גוטה. הפוך. עניי עירך קודמים. תמיד נשמח לפתיחה של הגבול עם הדדיות תוך כדי אפשרות לתיירים להגיע לכאן. אבל הפעולה החד צדדית פשוט לא לעניין".
שרת התיירות בוועידת התאחדות המלונות על המחסור בעובדיםשרת התיירות בוועידת התאחדות המלונות על המחסור בעובדים
צילום מסך מהוועידה השנתית של ההתאחדות  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםסיניאורית פרקש הכהן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: