אא

משבר קורונה? קטאר איירווייס תפעיל טיסות ל-125 יעדים החל מה-27 במרץ 2021

החברה המפעילה בימים אלו כ-700 טיסות שבועיות לכ-100 יעדים, תוסיף עד סוף לוח טיסות החורף של 20211, טיסות ל-25 יעדים נוספים בלוח הטיסות שלה.כזכור, מוקדם יותר השנה, בשיא המגבלות שחלו על הנסיעות העולמיות בדרך האוויר, טסה לכ-30 יעדים.

צילום: 123rf צילום: 123rf
חברת התעופה הלאומית של קטאר, הטסה מנמל הבית שלה – חמאד אינטרנשיונל בדוחא, בירת קטאר, ממשיכה להרחיב את רשת הנתיבים שלה מאז פרוץ מגפת הקורונה, וזאת בזמן שבישראל השמיים דיי סגורים ואין אופק מתי ובאיזה אופן יפתחו מחדש. אם זה לא די, החברה הקטארית מעדכנת היום בעמוד הטוויטר שלה כי עד סוף חודש מרץ 2021, היא תמשיך בהגדלת הקווים לקראת יציאתה ממשבר הקורונה ותפעיל טיסות ל-125 יעדים. כאמור, כעת קטאר איירווייס המפעילה בימים אלו כ-700 טיסות שבועיות לכ-100 יעדים, תפעיל עד סוף לוח טיסות החורף של 2021 החל מה-27 במרץ, תוסיף עוד  25 יעדים חדשים ללוח הטיסות שלה, מה שמציב אותה בין בצמרת חברות התעופה המפעילות טיסות בימים אלו. בלוח הטיסות של החברה הקטארית בין היתר:  42 טיסות שבועיות ליבשת אסיה, 38 טיסות ליעדים באירופה ו-15 טיסות שבועיות ליעדים במזרח התיכון.

מוקדם יותר השנה, החברה הקטארית, בשיא המגבלות שחלו על הנסיעות העולמיות בדרך האוויר, טסה לכ-30 יעדים.

בחודש שעבר המספר זינק לכ-90 יעדים וכאמור עד סוף חודש מרץ 2021 צפויה לטוס ל-125 יעדים.

מדובר בהרחבה משמעותית של רשת הנתיבים הנוכחית ובמספר יעדים מעורר קנאה, אך עדיין נמוך מזה שהפעילה קטאר איירווייס בחורף אשתקד, טרום עידן הקורונה: 160 יעדים.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותקטאר איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: