אא

נסיעה טובה עם טסלה

טסלה זו לא רק מכונית חשמלית חדשנית אלא גם מותג מזוודות אלגנטי שמבטיח לא לבייש את הפירמה

צילום: 123rf|מזוודות טסלה. צילום: |מזוודות טסלה. צילום: יח"צ חו"ל צילום: 123rf|מזוודות טסלה. צילום: |מזוודות טסלה. צילום: יח"צ חו"ל

טסלה – לא רק מכונית. נכון שהמותג מזוהה אולי יותר מהכל עם המכונית החשמלית המפורסמת של איילון מאסק אבל הפעם מדובר במותג מזוודות על שם הממציא הידוע ניקולה טסלה, והרעיון הוא לחבר אותנו רעיונית למוצר איכותי, חדשני, עם טכנולוגיה מתקדמת שהושקעה בפיתוחו.

קיבלתי לסקירה סט של שלוש מזוודות מדגם  RoadStar, עשויות Polypropylene שהוא חומר חזק גמיש וקל משקל. למזוודות ארבעה גלגלים בסיבוב מלא, 360 מעלות, ידית טלסקופית ושתי ידיות נשיאה בנוסף. מנעול קומבינציה, רוכסנים להרחבת הנפח, כיסים פנימיים ולמזוודה הקטנה גם תא קדמי, לשליפה מהירה של הלפ טופ, ספר או מסמכים למינהם.

מזוודות טסלה. צילום: יח"צ חו"ל

אבל עזבו אתכם מהנתונים הטכניים. הפרט הכי חשוב ,ביננו, הוא הצבע. ועם יד על הלב לא ידעתי במה לבחור. הסדרה מגיעה בארבעה צבעים: שחור, כחול, אפור ואדום לוהט, כולם אלגנטיים ובעיצוב שיקי, שלא תוכלו לפספס על המסוע.

לחובבי המספרים: המזוודות מגיעות בשלושה גדלים: 20 - 24 על 39 על 56 ס"מ, 2.7 ק"ג, 450 שקל. 24 - 26.5 על 45 על 67 ס"מ, 3.3 ק"ג, 600 שקל. 28 – 31.5 על 49.5 על 77 ס"מ, 3.95 ק"ג, 750 שקל.

להשיג במשביר לצרכן.

מזוודות טסלה. צילום: יח"צ חו"ל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרכנותכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: