אא

סוף-סוף: העדכון המשמעותי ביותר מגיע לווטסאפ

אחרי שנים של המתנה, ושנים שבהן הפיצ'ר זמין אצל המתחרה (טלגרם), ווטסאפ סוף-סוף החלה לעדכן את אפליקציית המסרים, ולאפשר את התכונה שהייתה חסרה למאות מיליוני המשתמשים. כל הפרטים על התכונה החדשה ואיך להשתמש בה

ווטסאפ, אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם (צילום: ShutterStock) ווטסאפ, אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם (צילום: ShutterStock)
בחודשים האחרונים ווטסאפ, ענקית המסרים הפופולרית בעולם, בחנה אפשרות שבה המשתמשים יכולים לחבר מכשיר נוסף ולהמשיך לקבל אליו הודעות, גם כאשר הסמארטפון כבוי. מדובר בפיצ'ר דומה לטלגרם שמאפשרת זאת כבר מספר שנים. כעת, ווטסאפ משחררת את העדכון לכלל המשתמשים, ובימים הקרובים גם אתם, בין אם ברשותכם מכשיר אייפון או אנדרואיד, תוכלו להשתמש בפיצ'ר החדש, ולהמשיך להתכתב בווטסאפ דרך המחשב או הדפדפן, גם כשהסמארטפון כבוי או נמצא במקום ללא קליטה. בעבר ווטסאפ אפשרה להתכתב מהמחשב או מכשיר נוסף רק כשהסמארטפון פעיל, אך כאמור - בימים הקרובים זה ישתנה. כדי ליהנות מהעדכון הגדול ביותר בתולדות הפלטפורמה, יש לעדכן את ווטסאפ לגרסה האחרונה. לאחר מכן, היכנסו להגדרות, ולחצו על "מכשירים מקושרים" או "Linked Devices". כעת, לחצו על Multi Device Beta, וכעת תצטרכו להצטרף לגרסת הניסיון של התכונה החדשה. אחרי שתאשרו, תוכלו לקשר מכשירים חדשים. יש לשים לב כי לא ניתן לקשר טאבלט וגם לא ניתן לקשר סמארטפון נוסף. תוכלו להמשיך לכתוב ולקבל הודעות מהמכשיר המשני עד 14 ימים ללא אינטרנט פעיל במכשיר הראשי, ולאחר מכן תצטרכו לחדש את החיבור לאינטרנט, כך שזה עדיין לא מושלם כמו טלגרם שמאפשרת להמשיך להתכתב מהמחשב או הטאבלט, גם כשאין חיבור לאינטרנט מעל ל-14 ימים. אך עדיין, מדובר בעדכון חשוב ובעיקר שימושי - שיכול לעזור ללא מעט משתמשים שעובדים במקום ללא קליטה, או כאלו שאיבדו את הסמארטפון ויוכלו להמשיך להתכתב דרך המחשב, כל עוד יחדשו את החיבור לאינטרנט עם המכשיר הראשי מדי 14 ימים. וכמובן שלא הכל מושלם, וישנה הגבלה במכשירי האייפון, שבמכשיר המשני (דפדפן או מחשב), לא תוכלו למחוק הודעות או שיחות. ההגבלה הנוספת היא כאמור שלא ניתן לקשר טאבלט או סמארטפון משני.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםווטסאפ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: