אא

סוף שבוע קולינרי במלון דן קיסריה

במהלך סוף השבוע, שיתקיים בתאריכים: 11-13/3/21, ייהנו אורחי המלון מארוחת ערב של השף יוסי שטרית ומארוחת צהריים תאילנדית על שפת הבריכה בניצוחם של נדב ודניאל, בוגרי MKR. אילו פעילויות נוספות יתקיימו?

יוסי שטרית. צילום: יחצ יוסי שטרית. צילום: יחצ
דן קיסריה ריזורט, מציע סוף שבוע קולינרי בשיתוף אמריקן אקספרס עם השף המוביל יוסי שטרית, נדב ודניאל, בוגרי MKR - המטבח המנצח, ויכלול גם חגיגת קוקטיילים של הבר האייקוני אימפריאל. אורחי המלון ייהנו מארוחת ערב של השף יוסי שטרית על טהרת חומרי גלם מקומיים עם טעמים ים תיכוניים, ארוחת צהריים תאילנדית על שפת הבריכה בניצוחם של נדב ודניאל בוגרי MKR. לאורך כל סוף השבוע האורחים ייהנו מתפריט קוקטיילים עשיר של האימפריאל קוקטייל בר האייקוני, די ג'יי לצד הבריכה, תרגול יוגה, צ'י קונג ומדיטציה בכל בוקר ומשחקים ופעילויות לילדים. כל הפעילויות ינוהלו בהקפדה על פי ההנחיות של משרד הבריאות והתו הירוק. הכניסה למלון הינה לבעלי תעודות מתחסן/מחלים וילדים עד גיל 16 מחויבים בהצגת בדיקת קורונה שלילית.
דן קיסריהדן קיסריה
דן קיסריה המחודש. צילום אורי אקרמן סוף השבוע המיוחד בדן קיסריה ריזורט, יתקיים בתאריכים: 11-13/3/21 בשיתוף אמריקן אקספרס. איש הקולינריה, דוד קישקה אחראי על בניית התוכן הקולינרי בסוף השבוע. מחיר מיוחד לחברי מועדון e-Dan לכל החבילה – החל מ-3,772 שקל לזוג. המחיר כולל את כל הארוחות והפעילויות המוצעות בחבילה.
לובי דן קיסריה. צילום אורי אקרמןלובי דן קיסריה. צילום אורי אקרמן
לובי דן קיסריה. צילום אורי אקרמן    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםדן קיסריה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: