אא

סיישל נפתחת לישראלים: כמה תעלה חופשה בגן עדן?

עכשיו שסיישל רואה בישראל מדינה ירוקה, הישראלים יכולים לטוס ולהגשים את הפנטזיה הטרופית שלהם החל מ-18 בנובמבר ללא צורך בכניסה לבידוד ביעד ובחזרה ממנו. באיזו חברה תמצאו את החבילות החדשות, כמה עולה ויזה בכניסה וכמה חופשה בגן עדן?

סיישל. צילום: ספיר פרץ זילברמן סיישל. צילום: ספיר פרץ זילברמן

מדינת האיים האקזוטית, סיישל, הכריזה בסוף השבוע האחרון על ישראל כמדינה ירוקה. המשמעות, שישראלים יכולים לטוס ולהגשים את הפנטזיה הטרופית שלהם ללא צורך בכניסה לבידוד ביעד עצמו ובחזרה ממנו.

חברת התעופה אייר סיישל כבר שילבה בלוח הטיסות שלה המראות ונחיתות בקו מאהה-תל אביב. הטיסה הראשונה של אייר סיישל צפויה להמריא, אם לא יהיו התפתחויות קורונה בלתי רצויות, ב-18 בנובמבר. תיירים זרים כולל תיירים ישראלים, נדרשים לבצע בדיקת קורונה עם תוצאה שלילית 72 שעות לפני ההגעה לסיישל, למלא טופס הצהרת בריאות ולשלם אגרת כניסה מיוחדת בסך 45 דולר.

שעון ביג בן קטן בוויקטוריה, בירת סיישלשעון ביג בן קטן בוויקטוריה, בירת סיישל
דגם קטן של הביג בן בוויקטוריה, בירת סיישל - עיר הבירה הקטנה בעולם. צילום: ספיר פרץ-זילברמן חברת ארקיע הודיעה אתמול (שבת) כי החל מ-19 בנובמבר תפעיל לסיישל, המרוחקת כ-6 וחצי שעות,  טיסה שבועית, בימי שלישי, במטוסי האיירבס 321 NEO של החברה. מחיר כרטיס טיסה החל מ-499 דולר ו-489 דולר דרך אתר האינטרנט של החברה במחלקת תיירים והחל מ-899 דולר לכרטיס במחלקת פרימיום. בנוסף, מציעה ארקיע חבילות נופש הכוללות טיסה ו-7 לילות במגוון מלונות במחיר של החל מ-1,299 דולר לאדם. לדברי עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, "עם ההודעה הדרמטית על פתיחת האי סיישל האהוב על התייר הישראלי, הצבנו טיסות שבועיים. נהיה הראשונים לטוס לאי ב-24 בנובמבר. נציע לתייר הישראלי טיסות ושירותי קרקע עם מיטב המלונות באי". הבוקר (ראשון) הודיעה חברת ספיריט הפקות עולם, העוסקת בשיווק חבילות נופש בסיישל מאז 2006, כי תחל להפעיל טיסות שבועיות ובלעדיות לסיישל במטוסי דרימליינר שספיריט חוכרת מאל על. ספיריט בד בבד, החלה לשווק חבילות נופש של 5-6 לילות במגוון מחירים החל מ-1,500 דולר לאדם הכוללות טיסות ישירות כאמור, העברות ולינה במגוון רשתות בתי מלון בהן constance, four seasons, raffles, Kempinski ועוד. לדברי טלי יטיב, מנכ״לית ובעלים של ספיריט הפקות עולם, "מזה 8 חודשים שאני בקשר יומיומי עם הממשלה בסיישל ואני שמחה שסוף סוף הצלחנו לפתוח שוב את גן העדן לקהל הישראלי. מרגע סגירת השמיים לסיישל קיבלנו אלפי פניות לגבי חופשות בסיישל ואנחנו נרגשים לחזור ולפתוח את אחד היעדים האהובים בטיסות ישירות ובלעדיות במטוסי דרימליינר. זוהי בשורה חשובה וצעד חשוב לענף התיירות וכלכלת שתי המדינות״.". עוד לדבריה, "אנו נרגשים וערוכים להציע מגוון טיסות וחבילות נופש עם התמורה והשירות הטוב ביותר ומצפים להמשיך ולהוביל את הקהל הישראלי לחופש אקזוטי בלתי נשכח בסיישל כמו בימים שלפני נגיף הקורונה".
אופניים באי Desrochesאופניים באי Desroches
האי הפרטי דה רוש בסיישל. צילום: ספיר פרץ-זילברמן

גם קבוצת אמסלם טורס, הודיעה היום כי החלה לשווק חבילות נופש לאי הפרטי private Island Fregate בסיישל במחיר של החל מ-4,777 אירו לווילה למשפחה (2 מבוגרים + 3 ילדים עד גיל 17), לילה רביעי חינם.

Fregate Island private משתרע על פני שטח של כ-2.19 קמ"ר וכולל 7 חופים פרטיים. ההגעה אל האי מתאפשרת באמצעות מסוק פרטי. באי 17 וילות בשילוב בריכות אינפיניטי פרטית בהן וילה מלכותית, The Banyan hill estate, המשתרעת על פני שטח של כ- 1,100 מ"ר. האירוח במקום הוא על בסיס הכל כלול, כולל משרת אישי וקלנועית חשמלית צמודה (באגי) לניידות חופשית באי, דייג, צלילה, טיולים רגליים, סיורים מודרכים בטבע, ספא, שיעורי יוגה על צוק המשקיף על האי, חדר כושר, מועדון ילדים ועוד.

בנוסף, מציעה הקבוצה חבילות נופש בסיישל במחירים זולים יותר. טיסה ישירה ו-4 לילות במלון Berjaya beau vallon ברמת שלושה כוכבים: 1,327 דולר לאדם; טיסה ישירה ו-4 לילות במלון Eden bleu hotel ברמת 4 כוכבים: 1,628 דולר לאדם; טיסה ישירה ו-4 לילות במלון Kempinski ברמת 5 כוכבים: 1,657 דולר לאדם.

לדברי יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם טורס, "קיימת התעניינות ערה לגבי סיישל בימים האחרונים, המהווה יעד אולטימטיבי לחופשה אמיתית ואנו צופים כי במהלך השבוע יחול זינוק בהזמנות ליעד. בנוסף, למרות הקורונה, ניכרת התעניינות גוברת גם בחופשות יוקרה, אנשים צמאים לבקר באזורים בתוליים ואקזוטיים כמו סיישל, כך שאנו צופים כי בתקופה הקרובה סיישל תככב לצד דובאי בראש הרשימה". עוד לדבריו, "האי אותו אנו משווקים בבלעדיות הנו יוקרתי וייחודי-היהלום שבכתר - מציע חווית אירוח אחרת, הבאה לידי ביטוי בהטסה במסוק פרטי ממאהה וכלה בהצבת עוזר אישי בכל וילה, האמון למלא את צרכי הנופשים במקום ועד שימת דגש על הפרטים הקטנים ביותר ההופכים את החופשה לבלתי נשכחת- Once in a lifetime".

מרינה שכטמן-דוד, מנהלת מחלקת חופשות היוקרה באמסלם טורס, הוסיפה, "אי זה מהווה כר להגשמת כל החלומות בחופשה, צוות מקצועי של כ-130 עובדים שכל מטרתו הנה לגרום לנופשים לחוות חוויה קסומה וייחודית שאין בשום מקום אחר בעולם. זו הסיבה העיקרית שכל המפורסמים ושועי עולם בוחרים לחזור אליו שוב ושוב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםסיישל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: