אא

סן פרנסיסקו: המריאה טיסת הבכורה של אל על לעיר הקליפורנית

טיסת הבכורה של אל על מת"א לסן פרנסיסקו, המריאה אמש. מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין: "אמריקה היא שלנו". הרב ישראל מאיר לאו בירך בטקס גזירת הסרט בנתב"ג: "תעלו מעלה מעלה לפסגות חדשות"

השקת הקו הישיר של אל על לסן פרנסיסקו. מימין: גונן אוסישקין השקת הקו הישיר של אל על לסן פרנסיסקו. מימין: גונן אוסישקין
גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, ומיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, השיקו אמש (א') את קו הטיסות הישירות החדש של החברה מתל אביב לסן פרנסיסקו שבארה"ב. טיסת הבכורה (LY019) המריאה במטוס הדרימליינר "חיפה", שעוצב באיורים מרהיבים של היעדים החדשים של החברה לסן פרנסיסקו ולאס וגאס, המריאה אמש. רגע לפני ההמראה, התקיים בטרקלין "המלך דוד" ובשער העלייה למטוס, טקס גזירת סרט כמיטב המסורת, בהשתתפות הנהלת אל על ובמעמד הרב הראשי לישראל לשעבר, הרב ישראל מאיר לאו. אוסישקין, שהזמין את הרב לאו לעמוד לצידו במהלך נאומו, אמר: "סן פרנסיסקו מבחינתנו היא הגשמת חלום. טיסת הבכורה שתצא עוד מעט תהיה על מטוס הדרימליינר חיפה עם צביעה מיוחדת של איורי סן פרנסיסקו ולאס וגאס, זה מטוס מדהים אין מטוסים כאלה בעולם. סן פרנסיסקו זה נתיב מספר 7 של אל על לצפון אמריקה. שנה הבאה, לאחר שנשיק את אורלנדו ושיקגו, כבר נהיה עם 9 קווים לצפון אמריקה - ועל זה נאמר 'אמריקה היא שלנו', כמו הקמפיין החדש של החברה שיעלה בקרוב". אל על מפעילה טיסות ישירות לניו יורק (JFK ו-EWR), טורונטו, בוסטון, מיאמי, לוס אנג'לס ומאתמול גם לסן פרנסיסקו. הרב לאו שבירך אף הוא אמר: "זאת לא פעם ראשונה שאני נמצא בהשקת קו של החברה. הייתי גם בהשקת הקו למיאמי, נו, הוא עובד טוב?". אוסישקין השיב: "עובד מעולה". הרב לאו המשיך ואמר: "לגבי לאס וגאס, מי טס ללאס וגאס?". אוסישקין הגיב: "תתפלא, מלא. ושוב הרב לאו: "לצערי מסקר שהתפרסם לאחרונה עדיין נשאר המצב שבגולה יש יותר יהודים מאשר בישראל, ולמעשה אל על היא המקשרת בין היהודים בחו"ל ובארץ. אני רוצה לאחל לכולם צאתכם לשלום ושובכם לשלום. ובעיקר אני מאחל הצלחה גדולה למנכ"ל ולכל העובדים. תעלו מעלה מעלה לפסגות חדשות". הטיסה שהמריאה אמש לסן פרנסיסקו כללה פעילות Chef on board בניצוחו של שף החברה, שחף שבתאי, אשר חילק לכל הנוסעים ספר מתכונים וגם הפתעות קולינריות. המטוס שהמריא מעוצב באיורים שעוצבו על ידי המאייר שי ודל והארט. האיורים עוטפים כמחצית משטח גוף המטוס, כשצד אחד מוקדש לאיורים המזוהים עם העיר סן פרנסיסקו והצד השני ללאס וגאס. במסגרת הטיסות החדשות לסן פרנסיסקו ארה"ב, אל על תציע 3 טיסות שבועיות במטוסי הדרימליינר החדשים, אשר יציעו 3 מחלקות שירות: עסקים, פרימיום ותיירים. לו"ז הטיסות: · הטיסות ימריאו מנתב"ג בימים שני, רביעי ושישי בשעה 01:05 וינחתו בסן פרנסיסקו כעבור כ-14:50 שעות ב-06:00 בבוקר (זמן מקומי). · טיסות החזרה מסן פרנסיסקו יצאו בימים שני ורביעי בשעה 20:00 וינחתו בנתב"ג כעבור כ-13:40 שעות בשעה 19:40. טיסות החזרה במוצ"ש ייצאו מסן פרנסיסקו בשעה 22:45 וינחתו בנתב"ג בשעה 22:25. בחודש הבא תשיק אל על את הקו ללאס וגאס. כך שהחל מה-14 ביוני 2019, אל על תפעיל טיסה שבועית ישירה ללאס וגאס שתופעל במטוסי הדרימליינר החדשים במחלקות שירות תיירים, פרימיום ועסקים. כמו כן, במהלך הקיץ הקרוב החברה תשיק טיסות לילה ישירות לאורלנדו, ארה"ב ותפעיל טיסה שבועית ישירה לאורלנדו (נמל התעופה MCO) החל מיולי ולחודשי הקיץ.
גונן אוסישקין ומיקי שטרסבורגר צילום סיון פרג'גונן אוסישקין ומיקי שטרסבורגר צילום סיון פרג'
גונן אוסישקין ומיקי שטרסבורגר צילום סיון פרג'  
גונן אוסישקין, הרב ישראל מאיר לאו ומיקי שטרסבורגר צילום: סיון פרג'גונן אוסישקין, הרב ישראל מאיר לאו ומיקי שטרסבורגר צילום: סיון פרג'
גונן אוסישקין, הרב ישראל מאיר לאו ומיקי שטרסבורגר. צילום: סיון פרג'  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםאל עלמיקי שטרסבורגרגונן אוסישקיןסן פרנסיסקוהרב ישראל מאיר לאו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: