אא

רעידת אדמה באופקים: מנכ"לית החברה, עידית פדן, מסיימת את תפקידה

פדן לעובדי החברה במכתב פרידה שהגיע לפספורטניוז: "לאחר קרוב ל-15 שנים של כהונתי כמנכ"ל אופקים, הגיע הזמן להיפרד. החלטתי לצאת לגמלאות ולשלב פנאי, לימוד וקצת עבודה. בקיצור, להיות חופשיה לבחור איך למלא את ימי בתוכן"

צילום: 123rf צילום: 123rf
אחרי 15 שנים בתפקיד, עידית פדן, עוזבת את חברת התיירות הוותיקה אופקים. "לאחר קרוב ל-15 שנים של כהונתי כמנכ"ל אופקים, הגיע הזמן להיפרד. החלטתי לצאת לגמלאות ולשלב פנאי, לימוד וקצת עבודה. בקיצור – להיות חופשיה לבחור איך למלא את ימי בתוכן", כך כותבת פדן במכתב פרידה ששלחה לעובדי החברה והגיע לפספורטניוז.
עידית פדן מנכ"לית אופקים פורשתעידית פדן מנכ"לית אופקים פורשת
עידית פדן. צילום: סיוון פרג' עוד היא כותבת, "מבחינתי השנים האלה חלפו ביעף, נהניתי מכל העשייה ובעיקר מהאתגר לנהל חברת תיירות המושפעת כל כך מכל אירוע – אם זה אירוע בטחוני, אירועי מזג אויר, או אירוע רפואי כמו מגפה עולמית. הייתה לי הזכות לעבוד עם כולכם -  אנשים נהדרים, מקצועיים ומסורים לעבודתם ולאופקים, שהתגלו במלוא כוחם במשבר הקורונה. במהלך השנים הצלחנו יחד לשלש את גודלה של אופקים, להטמיע טכנולוגיות חדשות ולמצב את החברה כאחת מחמש החברות המובילות בשוק התיירות בישראל, וכאחת החברות החזקות והאיתנות בשוק". פדן ממשיכה וכותבת לעובדים, "הצלחנו גם להגדיל את נתח הלקוחות העסקיים שלנו ולבסס את אופקים כנציגה בלעדית של אחת מארבע החברות הגלובליות הגדולות ביותר, המטפלות בלקוחות עסקיים גלובליים, והיא  FCM. משבר הקורונה גרם גם לנו, כמו לכל שוק התיירות, להצטמצם ולצערנו גם להיפרד מלא מעט עובדים, אבל צלחנו בשלום גם את התקופה הקשה הזו, והיום אנחנו בתנופת צמיחה ועשייה המתקרבת למספרים של שנת 2019". את מקומה של פדן תתפוס מחליפתה, רויטל בן נתן, ככל הנראה החל מסוף חודש יוני הקרוב. בן נתן מגיעה מניהול חברות בתחום הבנקאות והביטוח. כך כתבה פדן לעובדים על מחליפתה, "כמחליפתי נבחרה רויטל בן-נתן, שלה ניסיון עשיר בניהול חברות בעיקר בתחומי הביטוח והבנקאות.  רויטל עורכת דין ובעלת תואר בחשבונאות, ותואר שני במנהל עסקים. רויטל תתחיל באופן פורמלי את תפקידה כמנכ"ל אופקים במהלך חודש יוני, ותעבור אתי חפיפה ככל שיידרש. אנחנו נערוך פגישת זום עם כולכם להצגתה של רויטל. אני משוכנעת שרויטל תדע להוביל את אופקים לצמיחה נוספת ולהצלחה, ואני סומכת על כל אחד מכם שיסייע בכך, ויתרום את חלקו להצלחתה של אופקים".

איתי ודן לוי, בעלי אופקים, הוציאו אף הם מכתב לעובדים בנושא וכך כתבו: "אחרי כמעט 15 שנים בהם עידית הובילה את אופקים בהצלחה מרובה, אנחנו מבקשים להודות לה מקרב לב על עבודתה המסורה והמיקצועית שהצעידה את כולנו קדימה בכל תחומי העיסוק של החברה, הן בתחום המקצועי והן בתחום הטכנולוגי והצליחה להוביל את החברה לעמדה שבה היא מוכנה לאתגרים של השנים הבאות. לאחר עבודה משותפת ארוכת שנים עם עידית, זה לא פשוט להחליף מנכ"לית שהיא כל כך דומיננטית בחברה, ובכל זאת אנחנו מצפים לקלוט יחד איתכם – מנהלים ועובדים יקרים, את המנכ"לית החדשה, רויטל בן-נתן שמצטרפת אלינו בקרוב".

עוד כתבו, "אנחנו ממשיכים לעבוד במלוא המרץ, ואנו בטוחים כי השותפות העמוקה והאמיצה איתכם תמשיך את התפתחות החברה ויחד נצעיד אותה קדימה הן בהיקפי המכירות והן בכניסה לתחומי פעילות חדשים בתחום הנסיעות ההולך ומתפתח. אנו מאחלים לעידית הצלחה, ומקווים שהיא תדע לשאוב הנאה מכל רגע".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותתיירותמבזקיםמנהלים בתנועהאופקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: