אא

איסתא סוגרת זמנית את כל סניפיה

פרסום ראשון: בעקבות הירידה בפעילות החברה על רקע משבר הקורונה והרצון למנוע חשיפת עובדים לנגיף, איסתא סוגרת זמנית את כל סניפיה. חלק מהעובדים יעברו לעבוד מהבית באופן זמני. איסתא: "אנחנו מוציאים את עובדי הסניפים לחופשה מרוכזת ולעבודה מהבית ונערכים לתת שירות לכלל לקוחות החברה באופן מרוכז ממטה איסתא"

אסף גורן. צילום: יח"צ אסף גורן. צילום: יח"צ
  משבר הקורונה הולך ומעמיק: בעקבות הירידה בפעילות החברה והרצון לצמצם הוצאות וחשיפה של העובדים לנגיף, איסתא מורידה הילוך. קיבלה החלטה לסגור באופן זמני את כל הסניפים שלה ברחבי הארץ. כתוצאה מכך, חלק מהעובדים יוצאו לחופשה וחלקם יעברו לעבוד מהבית. החברה תסגור את הסניפים החל מיום ראשון הקרוב. אסף גורן, מנכ"ל איסתא, אישר את הדברים ל'פספורטניוז', "אנחנו נערכים לתת מענה ללקוחות שבאופן טבעי בשל המצב מבקשים לבטל ולשנות הזמנות בהיקפים משמעותיים. לכן, אנחנו משנים את שיטת העבודה ומפעילים אוטומציות שיזהו ביטולים של חברות תעופה וינהלו באופן מרוכז, פרואקטיבי ואוטומטי את הביטולים מול הלקוחות". עוד לדברי גורן, "כך שלמעשה בשל העברת כל פעילות של הביטולים והשינויים למרכז, הירידה בביקושים ומתוך רצון לצמצם חשיפה לקורונה, אנחנו סוגרים את הסניפים לחופשה מרוכזת ולעבודה מהבית שתנוהל במרוכז מבית איסתא".  
istaista
סניף קונספט של איסתא בדיזינגוף סנטר. צילום: סטודיו דניאל חסון מחברת איסתא נמסר: "אנחנו נערכים לתת מענה ללקוחות שבאופן טבעי בשל המצב מבקשים לבטל ולשנות הזמנות בהיקפים משמעותיים ולכן אנו משנים את שיטת העבודה ומפעילים אוטמאציות שיזהו ביטולים של חברות תעופה וינהלו באופן מרוכז, פרואקטיבי ואוטומטי את הביטולים מול הלקוחות. כך שלמעשה, בשל העברת הפעילות של הביטולים והשינויים למרכז, הירידה בביקושים ומתוך רצון לצמצם חשיפה לקורונה אנחנו מוציאים את עובדי הסניפים לחופשה מרוכזת ולעבודה מהבית ונערכים לתת שירות לכלל לקוחות החברה באופן מרוכז ממטה איסתא בתל-אביב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותאיסתאאסף גורןנגיף הקורונהאפקט הקורונה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: