אא

פרסום ראשון: התאחדות המלונות תצטרף לעתירת התאחדות משרדי הנסיעות ומורי הדרך נגד המדינה

חיזוק משמעותי לעתירה שהוגשה ביום ראשון האחרון נגד הפיכתן של מדינות רבות לאדומות, נגד האיסור הגורף על כניסת תיירים מחוסנים ומחלימים לישראל וכנגד הטלת חובת הבידוד על מחוסנים השבים לארץ. התאחדות המלונות תצטרף כבר בימים הקרובים לעתירה שהוגשה ביום ראשון האחרון

צילום: shutterstock צילום: shutterstock
פרסום ראשון: התאחדות המלונות מצטרפת לעתירה לבג"צ נגד הפיכתן של מדינות רבות לאדומות, נגד האיסור הגורף על כניסת תיירים מחוסנים ומחלימים לישראל וכנגד הטלת חובת הבידוד על מחוסנים השבים לארץ.

כזכור, העתירה אשר הוגשה ביום ראשון האחרון, היא נגד ראש הממשלה נפתלי בנט, שר התיירות, יואל רזבוזוב, שר האוצר, אביגדור ליברמן, שר הבריאות, ניצן הורביץ, ומנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש.

את העתירה הגישו עורכי הדין אסף פריאל, יובל בשן ונדב פיינמן ממשרד תדמור לוי ושות׳, בשם משרדי נסיעות ומורי הדרך בישראל. התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל מאגדת מאות משרדי נסיעות ומארגני תיירות וכן אלפי סוכני נסיעות. בעמותת מורשת דרך חברים כ-1,500 מורי דרך מוסמכים בישראל העוסקים בתיירות נכנסת.

כזכור, העתירה מתבססת בין היתר על פרופ׳ גרוטו שקבע בחוות דעתו, כי "קיימת הסכמה בינלאומית גורפת כי מגבלות תנועה אינן יעילות לבלימת התפשטות של נגיף הקורונה והווריאנטים השונים שלו. לראייה, מדינות אחרות בעולם לא נקטו צעדים חדשים של הגבלת תנועה, וגם אלו שכן נקטו בצעדים מסוימים, חזרו בהן לאחר זמן קצר."

פרופ׳ גרוטו קובע כי האומיקרון כבר התפשט בישראל, ואין שום הצדקה לקביעתו של איסור מוחלט על יציאה מישראל של מחוסנים או מחלימים על בסיס קריטריונים, שעניינם שיעורים זניחים של מאומתים לאומיקרון. הוא מראה כי שיעור התפשטות האומיקרון במדינות אדומות, נמוך בחלק מהמקרים משיעור ההתפשטות הנוכחי שלו בישראל, ואף מוסיף כי הקריטריונים לקביעת מדינות ״אדומות״ הם בלתי סבירים בעליל.

כעת כאמור, מי שמצטרפת לעתירה החשובה אליה נשואות כל עיני תעשיית התיירות על מגזריה ולא רק, היא התאחדות המלונות בישראל שגם היא מהנפגעות המרכזיות מההגבלות והאיסור הגורף על כניסת תיירים לארץ.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםהתאחדות המלונותהתאחדות סוכני הנסיעותהתאחדות משרדי הנסיעותחדשות בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: