אא

צ'ק אין: האחים נקש פותחים מחדש 4 בתי מלון

קבוצת האחים נקש, המחזיקה בשלושה תתי מותג מלונאים: סטאי, הרברט סמואל ואורכידאה, הודיעה הבוקר (א') כי תפתח החל מה-28 במאי ארבעה בתי מלון בשלב ראשון. באיזה מלונות מדובר? האם יפעלו בהם חדרי אוכל? וכמה יעלה לכם להתאוורר בכל אחד מהם אחרי יותר מחודש ימים בבית?

מלון ריף אילת. צילום: אסף פינצ'וק מלון ריף אילת. צילום: אסף פינצ'וק
בדומה לחברות תעופה, גם בתי מלון מודיעים בזה אחר זה על פתיחה מחודשת של חלק או כל מלונותיהם בארץ. הבוקר (א') הודיעה קבוצת האחים נקש כי בכוונתה לפתוח 4 ממלונותיה: סטאי כנרת, הריף אילת, מילוס ים המלח ובית בגליל ב-28 במאי. בשלב זה לא ייפתחו המלונות סטאי יפו ואורכידאה באילת. קבוצת נקש מנהלת 3 תתי מותג: סטאי - 2 בתי מלון, הרברט סמואל - 7 בתי מלון ואורכידאה - 2 בתי מלון. "נוכח מיקומם והמבנה הייחודי של סטאי כנרת, הריף אילת, מילוס ים המלח ובית בגליל, אנו מאמינים שהם בתי המלון האולטימטיביים לאירוח בתקופה זו, וכל זאת תוך הקפדה על הכללים המחמירים והנחיות משרד הבריאות", נמסר מהקבוצה. עוד נמסר, "לאורחים שיגיעו כדי לנוח ולהירגע אחרי שבועות ארוכים של הסגר, מובטח שמעבר להנאה מחופשתם, הם יוכלו להיות שלווים בכל הקשור לדרישות הסטריליות וכן להקפדה על קיום ההנחיות. לאורחים שיעדיפו - ארוחות יוגשו ישירות לווילה או לחדר באמצעות שירות חדרים, כאשר האורחים האחרים יוכלו לאכול במסעדת המלון (הגשה לשולחנות ללא מזנונים); כשלכולם מובטחת הגשה והושבה בהתאם לתנאים המחמירים של משרד הבריאות".

כמה יעלה לכם להתארח במלונות שייפתחו?

סטאי כנרת

המלון, הממוקם בשמורת טבע ומשתרע על פני שטח פתוח של יותר מ-40 דונם,  כולל 158 חדרים ווילות בגודל של כ-55 מ"ר כל אחת, המתאימות לאירוח של משפחה בת 4 נפשות. בווילות, מרפסות עם נוף לכנרת או להרי הגולן ובריכות פרטיות צמודות או האט-טאב. בנוסף, לאורחים אף מוצעים עשרות זוגות אופניים לרכיבה (ללא תשלום) ושבילי הליכה מוסדרים במתחם המלון. קראו את חוות הדעת שלנו על מלון סטאי כינרת. המחיר: החל מ-1,400 שקל ללילה לזוג כולל ארוחת בוקר בווילה עם האט טאב.  
מלון סטאי כינרתמלון סטאי כינרת
מלון סטאי בכנרת. צילום: אסף פינצ'וק  

הריף אילת

המלון הממוקם על חוף הים כולל 79 חדרים מרווחים, חלקם עם יציאה ישירה לבריכה פרטית. המחיר: החל מ-590 שקל ללילה לזוג כולל  ארוחת בוקר.

מילוס ים המלח

מלון שנפתח באחרונה בצמוד לחוף הים כולל 20 חדרים עם בריכות פרטיות. המחיר: החל מ-700 שקל ללילה לזוג כולל ארוחת בוקר.  
מלון מילוס ים המלחמלון מילוס ים המלח
מלון מילוס ים המלח. צילום: אסף פינצוק

בית בגליל

הממוקם ביער ביריה בגליל העליון סמוך לראש פינה, המשתרע על שטח של 30 דונם, כולל 36 סוויטות מאובזרות מוקפות עצי חורש וגינון גלילי. המחיר: החל מ-950 שקל ללילה לזוג כולל ארוחת בוקר.  
מלון בית בגלילמלון בית בגליל
מלון בית בגליל. צילום: אסף פינצ'וק

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםהאחים נקשרשת המלונות אורכידיאהסטאי כנרת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: