אא

קידום אורגני לאתרי תיירות - המדריך הקצרצר שלי

אחד מהגורמים שהופך תהליך של קידום אתרים להצלחה, הוא ההתייחסות האישית לנישה שבה מקדמים את האתר // תוכן פרסומי

קידום אתר תיירות. קרדיט: FERRPIK קידום אתר תיירות. קרדיט: FERRPIK
כמי שגדל בבית עם 6 אחים נתקלתי המון פעמים בסיטואציות של "קנאת אחים" אמא שלי נהגה תמיד לציין משפט שהולך איתי עד היום "לא כל האצבעות שוות" למדתי מהמשפט הזה להתרכז במרחב שלי ובעשייה שלי ולא בהתרעמות על האחר. גוגל, הלא הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, הוא מהזירות התחרותיות שיש. אם מוסיפים לכך את התחרות העזה המאפיינת ממילא גורמים בתחום התיירות, אפשר להבין את החשיבות המכרעת של קידום אתרים אורגני בגוגל (SEO) עבור הגורמים השונים בשדה המשחק.

היתרונות של קידום אתרים אורגני

המטרה העיקרית של קידום אתרים אורגני היא להביא לכך שהאתר המקודם יופיע גבוה ככל שניתן בתוצאות החיפוש המוצגות לגולש, בהתאם למילות המפתח שהוא בחר. כמובן שחשוב שמילות המפתח תהיינה קשורות לאתר, לתחום הפעילות שלו ולשירותים שהוא מספק. מי שמשקיע בקידום האורגני – ומדובר בהשקעה לא קטנה, לטווח ארוך – יקבל שורה ארוכה של יתרונות. אתר מקודם יהיה בעל כמות כניסות גדולה יותר ויהנה מיתרונות אחרים דוגמת לידים איכותיים, שיפור המוניטין ובולטות בהשוואה לאתרים מקבילים אחרים. כשאתם בוחרים חברה לקידום אתרים, מומלץ להתרשם מהגישה שלה לגבי התחום ומרשימת הצלחותיה. SeoLinks קידמה במהלך השנים את לקוחותיה למקומות הראשונים במילות חיפוש רלוונטיים, גם בתחומים תחרותיים דוגמת תיירות, ולכן אפשר להעניק לה את המושכות בלב שלם.

איך מקדמים אתר בתחום התיירות?

תחום התיירות באינטרנט הוא מהדינמיים ביותר שאפשר לחשוב עליהם. פועלים בו מגוון רחב של גורמים, לרבות חברות תעופה, חברות תיירות, ספקי אטרקציות, פורטלי מידע ואפילו אתרי התיירות ה"פיזיים" עצמם, הפזורים בכל נקודה על גבי הגלובוס. כל אחד מהגורמים האלה, ורבים אחרים, מנסה למשוך את תשומת הלב של הגולשים הרלוונטיים ביותר אליו, במטרה להפוך אותם להיות לקוחות ולבצע את הפעולה הרצויה מבחינתכם של אנשי האתר. התחרות הגדולה עשויה להשפיע על אסטרטגיית הקידום. ברמה הכללית, קידום אתרים אורגני לאתר בתחום התיירות אינו שונה במהות שלו מאשר אתרים אחרים, אם כי התחום מגדיר כמה מאפיינים ייחודיים. קידום מוצלח של אתר בתחום משלב פעילות בחזיתות שונות, לרבות: תוכן – תוכן איכותי ובעל ערך לגולשים הוא "המלך" גם בכל הנוגע לקידום אורגני קישורים – יצירת פרופיל קישורים איכותי ומגוון, מרחבי הרשת, לאתר המקודם. אפשר בהחלט לתת עדיפות לאתרים בתחום התיירות, למשל פורטלי מידע חוויית משתמש – מעבר לשיפור החוויה של הגולשים ולהגדלת הסיכויים לכך שישתמשו באתר כפי שמקימיו מכוונים, חוויית המשתמש משפיעה גם על הקידום בגוגל גלישה מהסלולר – כיום רבים מתכננים חופשות, מ-א' ועד ת', דרך הטלפון הסלולרי שלכם. אתר המותאם באופן מלא למובייל ולמכשירים אחרים (אתר רספונסיבי) יקבל עדיפות זו הסיבה לכך שבקידום אתר, רצוי מאוד לחשוב כבר בנקודת ההתחלה על שיווק, חוויית משתמש, תוכן וכן הלאה. שילוב בין הקידום לפעולות אחרות חיוניות עבור האתר, ומחשבה הרואה את האתר כשלם המורכב מאלמנטים שונים, יכול לעשות את ההבדל. SeoLinks פועלת במגוון חזיתות, לרבות קידום אתרים, בניית אתרים, שיווק באינטרנט, שיווק שותפים ועוד. הניסיון והידע של אנשים בנושאים השונים שהוזכרו כאן, ורבים אחרים, הופך את הפנייה אליה למומלצת לעסקים ולאתרים בתחום התיירות. כותבי המאמר צוות קידום אתרים מקומי בחברת SEOLINKS - לשירותי קידום אורגני.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: