אא

קריאה לקיום דיון דחוף בכנסת בנושא ייעוד ההכנסות לקופת המדינה משיווק הבנייה בשדה דב

ח"כ מאיר יצחק הלוי ("תקווה חדשה") קורא ליו"ר ועדת הכספים של הכנסת לכנס דיון דחוף בנושא: "נדרש דיון דחוף בוועדת הכספים על מנת להסדיר את הנושא כפי שנקבע"

מימין אלי לנקרי, ראש העיר אילת. משמאל ח"כ מאיר יצחק הלוי. צילום: ספיר פרץ זילברמן מימין אלי לנקרי, ראש העיר אילת. משמאל ח"כ מאיר יצחק הלוי. צילום: ספיר פרץ זילברמן
ח"כ מאיר יצחק הלוי ("תקווה חדשה") קורא ליו"ר ועדת הכספים של הכנסת לכנס דיון דחוף בנושא ייעוד ההכנסות לקופת המדינה משיווק הבנייה במתחם שדה דב. "לאחרונה התבשרנו ששווקו כ-10% מסך הדירות המתוכננות להיבנות על שטח שדה דב (כ-1,500 דירות מתוך כ-16,000 דירות בתכנון), שיווק זה יניב על פי הערכות כ- 4.5 מיליארד שקל לקופת המדינה", אומר ח"כ יצחק הלוי. עוד הוא מוסיף כי על פי הערכה זו, ההכנסות מסך שיווק כל המתחם (16,000 דירות) מוערכות בלמעלה מ-40 מיליארד שקל. עוד מסר ח"כ יצחק הלוי, לשעבר ראש העיר אילת, כי "כאשר עלה לדיון בישיבת הממשלה נושא פיצוי העיר אילת משום הפגיעה הקשה בעיר, ההערכות שנמסרו ע"י הגורמים הרלוונטיים באשר לערך השיווק נעו סביב 10 מיליארד שקל ומסכום זה נגזר הסיוע לעיר אילת. האמור לעיל מצריך התאמת גובה הסיוע ולכן נדרש דיון דחוף בנושא בוועדת הכספים על מנת להסדיר את הנושא כפי שנקבע".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםשדה דבאילתמאיר יצחק הלוי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: