אא

רוסיה נפתחת למדינות נוספות החל מיום רביעי

לאחר שהפסיקה ב-27 במרץ באופן מוחלט את כל הטיסות לחו”ל, למעט טיסות מטען ובחודש שעבר חידשה חלק ניכר מהטיסות הבינלאומיות, כולל טיסות למרבית אתרי הנופש של טורקיה, רוסיה מוסיפה 3 יעדים בינלאומיים נוספים

צילום: 123rf צילום: 123rf

רוסיה מרחיבה את מפת היעדים הבינלאומיים. החל מהשבוע חברת התעופה הלאומית של רוסיה, אירופלוט תטוס ל-3 יעדים נוספים: דובאי, קהיר והמלדיבים.

כזכור, רוסיה השעתה את כל טיסותיה הבינלאומית ב-27 חודש מרץ 2020, בעקבות משבר נגיף הקורונה, והחל מה-1 באוגוסט, החזירה טיסות יוצאות לבריטניה, טורקיה וטנזניה. הטיסות החלו לפעול משדות התעופה במוסקבה, סנט פטרסבורג ורוסטוב ללונדון, זנזיבר, איסטנבול ואנקרה.

החל מה-10 באוגוסט החלה רוסיה להפעיל טיסות גם לבודרום, אנטליה ודלמן שבטורקיה, יעדי נופש החביבים של אזרחי רוסיה. הטיסות לאתרי הנופש של טורקיה: אנטליה, בודרום ודלמן, חודשו לאחר שקשרי התעופה בין המדינות הופסקו מאז שרוסיה וטורקיה הטילו מגבלות על גבולותיהן בגלל התפשטות מגפת הקורונה. ההחלטה הרוסית על חידוש הטיסות ליעדי הנופש בטורקיה גרמה לקורות רוח וסיפוק רב בטורקיה, כיוון שרוסיה הייתה מדינת המקור המובילה בתיירות בינלאומית לטורקיה, כשבשנת 2019 7.16 מיליון תיירים רוסים ביקרו בטורקיה.

כאמור, על פי הודעת אירופלוט, הטיסות החדשות לקהיר יחלו ביום רביעי הקרוב והטיסות למאלה שבמלדיבים ודובאי יתחדשו ב-11 בספטמבר.

רוסיה, הינה המדינה הרביעית בעולם במספר הנדבקים בעולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: