אא

רשת מלונות דן משיקה אמנת בריאות חדשה: Stay Safe&Enjoy. מה היא כוללת?

לקראת הפתיחה המחודשת של שניים ממלונות הרשת - דן אילת ודן קיסריה - רשת מלונות דן משיקה היום (ראשון) אמנה בריאותית המפרטת את כל הפעולות בהן היא נוקטת לשמירה על בריאותם של אורחיה ועובדיה. החל מבדיקת חום לאורחים ועד קבלת מפתחות לחדר אחרי חיטוי בתוך מעטפה סגורה. מה עוד?

מלון דן אילת. צילום: סיון פרג' מלון דן אילת. צילום: סיון פרג'
רשת מלונות דן משיקה היום (ראשון) אמנת בריאות תחת השם: Stay Safe & Enjoy לקראת הפתיחה המחודשת של מלונותיה דן קיסריה ודן אילת בשבועות כפי שכבר פורסם כאן. באמנה תפרט הרשת את הפעולות בהן היא נוקטת לשמירה על בריאותם של אורחיה ועובדיה בכפוף להנחיות משרד הבריאות. בין הפעולות: חיטוי שטחים ציבוריים ומשותפים כמו שירותים, מעליות, חדרי אוכל, חדרי כושר, מועדוני ילדים ה-"דנילנד" ובתי כנסת. חיטוי כל החדרים במלונות באמצעות חומרי חיטוי ייעודיים. מסכות וחומרי חיטוי ידיים ימתינו לאורחים בכל חדר. חיטוי מפתחות החדרים והכנסתם מראש למעטפה שתמתין לאורחים בדלפק הצ'ק אין. מדבקות רצפה לסימון שמירה על מרחק של 2 מטר על פי הנחיות משרד הבריאות.
דן קיסריהדן קיסריה
נא לשמור על 2 מטר מרחק. דן קיסריה. צילום: יחצ בדיקת חום לכל אורח עם ההגעה למלון. אורח שחום גופו מעל 37.8 מעלות יועבר לאזור בדיקה נפרד. אם גם בבדיקה השנייה החום יהיה גבוה מהמותר הוא לא יורשה להיכנס למלון. כל האורחים יידרשו לחתום עם ההגעה על הצהרה לפיה לא היו להם תסמינים כלשהם בשבועיים טרם ההגעה. מזון יוגש בחדרי אוכל בכפוף להנחיות משרד הבריאות. אורחים, שירצו בכך, יוכלו לקבל מזון מכוסה דרך שירות חדרים. בריכות השחייה יפתחו ויתופעלו בהתאם להנחיות משרד הבריאות, כאשר הסביבה החיצונית של הבריכה והשטחים הציבוריים יסומנו תוך שמירת המרחק הנדרש בין האורחים. הערב, כפי שכבר פורסם בפספורטניוז, צפויה להתקיים פגישה מכרעת בדבר פתיחת בריכות השחייה וחדרי האוכל בבתי המלון בין המלונאים ונציגי משרד הבריאות. אמנת הבריאות של רשת מלונות דן. צילום: יחצ במקביל לאמנה, רשת דן השיקה היום אפליקציה חדשה - App to Dan - באמצעותה אורחיה יבצעו פעולות כמו צ'ק אין, צ'ק אאוט, פתיחת דלת החדר ותשלומים שונים.
דן קיסריהדן קיסריה
דן קיסריה. צילום: אורי אקרמן    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות דן

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: