אא

רשת פתאל: 10 בתי מלון יפתחו ב-28 במאי. איזה הנחות מציעה לישראלים?

חוזרת לשגרה: רשת מלונות פתאל פותחת ב-28 במאי 10 בתי מלון. מנכ"לית הרשת, אביה מגן מזרחי: "רשת פתאל, שהתמודדה עם השלכות המשבר באחריות ובעיניים אופטימיות, לוקחת בהזדמנות זו את הרשת לעידן המלונאות המודרנית כפי שתראה אחרי המשבר". איזה הנחות והטבות מציעה הרשת לישראלים? וכיצד מבטיחים שם לשמור על בריאותכם בשגרת האירוח החדשה?

מלון רוטשילד 22. צילום: יחצ מלון רוטשילד 22. צילום: יחצ
רשת מלונות פתאל נערכת לחזרה לשגרה: מודיעה היום (שלישי) על פתיחתם של 4 בתי מלון נוספים בנוסף ל-6 בתי מלון שכבר הכריזה על פתיחתם ב-28 במאי, בכפוף להנחיות משרד הבריאות. 4 המלונות שיפתחו הם: הרודס פאלאס אילת, יו קורל ביץ' אילת, לאונרדו קלאב ים המלח ורוטשילד 22 תל אביב. מלונות אלה מתווספים ל-6 בתי מלון שכאמור כבר הכריזה על פתיחתם בסוף החודש: לאונרדו פלאזה אילת, הרודס ים המלח, לאונרדו פלאזה ירושלים, לאונרדו פלאזה טבריה, יו בוטיק כנרת ו-הרודס תל אביב שלא נסגר ואירח לאורך כל התקופה בין היתר צוותי אוויר ואנשי עסקים מחו"ל ששהו בארץ טרם התפרצות הקורונה בארץ. כל 10 בתי המלון כאמור יפתחו ב-28 במאי וזאת, לטענת הרשת, נוכח ביקושים גדולים במרכז ההזמנות הטלפוני של הרשת.
מלון הרודס ים המלחמלון הרודס ים המלח
מלון הרודס ים המלח. צילום: יח"צ פתאל מרשת פתאל נמסר כי כי היא רואה במשבר הקורונה הזדמנות "לכבוש את לבבות הישראלים מחדש" ולפיכך מציעה את ההטבות הבאות: • עד 20 אחוז הנחה בכל מלונות הרשת. • פריסת תשלומים (עד 12 תשלומים ללא ריבית). • מדיניות ביטול של עד 24 שעות לפני מועד הנופש. • חבילות אטרקטיביות שמשלבות לינה ואטרקציות בכל מלונות הרשת. לדוגמה, באזור ת"א - סיור טעימות מודרך בשוק הכרמל; באזור ירושלים - סיור אופניים או סגווי סביב העיר העתיקה בשקיעה או בעיר דוד; באזור אילת – צלילת שנורקלים משפחתית מודרכת בחוף אלמוג; באזור ים המלח – טיול ג'יפים; באזור טבריה - חבילות ספורט ימי בכנרת. עוד נמסר מפתאל כי במסגרת מאמצי הרשת לשמור על בטיחות ובריאות האורחים, הרשת נוקטת בשורה של אמצעי זהירות מחמירים שאוגדו לכתב התחייבות ליישום כל ההנחיות כדלקמן: • רשת בטוחה - הרשת מבטיחה להקפיד ולשמור באופן בלתי מתפשר על היגיינה וניקיון בקרב עובדיה, ספקיה והמתקנים שברשותה, תוך קבלת ייעוץ ממומחים בתחום מניעת זיהומים לטובת הנושא. • תקשורת עם האורחים באמצעים טכנולוגים – באמצעות שורה של פיתוחים טכנולוגים וחווית משתמש ובראשם אפליקציית FATTAL WELCOME שתאפשר תקשורת פשוטה וללא אינטראקציה עם האורחים מהטלפון הסלולר הפרטי. • שירותי מזון ומשקאות מותאמים – הרשת תדאג לבטיחות וניקיון מרכיבי המזון ותציע מנות אישיות לחדרים, הושבה מרווחת, הרחבת מגוון השעות במסעדות וחדרי האוכל, הגשה אישית ועוד. לדברי אביה מזרחי מגן, מנכ"לית רשת פתאל, "רשת מלונות פתאל שתמיד הובילה את ענף המלונאות, התמודדה עם השלכות המשבר באחריות ובעיניים אופטימיות, לוקחת בהזדמנות זו את הרשת לעידן המלונאות המודרנית כפי שתראה אחרי המשבר, הנהלת הרשת עבדה במרץ ובנתה תכנית חזרה לשגרה בסיוע מומחים מתחומים שונים, שתיושם מידית עם פתיחת המלונות ותבטיח תחושת ביטחון לאורחינו". "רשת פתאל לוקחת בהזדמנות זו את הרשת לעידן המלונאות המודרנית כפי שתראה אחרי המשבר". אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל. צילום: רונן מחלב באחרונה הודיעה הרשת גם על פתיחתם של בתי מלון שלה באירופה עד תום הרבעון השני של 2020.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות פתאלאביה מגן מזרחי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: