אא

שופינג בפראג

מגוון עצום של חנויות פאר, בתי כל-בו נוצצים וקניונים חדישים – בשנים האחרונות תפסה בירת צ'כיה, מקום מכובד ברשימת ערי אירופה גם בכל מה שקשור לקניות ואופנה, קבלו שישה מרכזי קניות מומלצים בעיר

| |
לפני כ-25 שנה, כשביקרתי לראשונה בפראג, בבית כל-בו עלוב למדי קניתי חולצה תוצרת צ'כיה וכמה מזכרות כדי 'לצאת ידי חובה'. בביקורי האחרון בעיר נדהמתי ונפעמתי מהשפע יוצא הדופן של חנויות הפאר ומרכזי הקניות העצומים המציעים מגוון מוצרים ומותגים בינלאומיים פופולאריים, שכדוגמתם תוכלו למצוא רק בערי המטרופולין הגדולות של מערב אירופה. כדי לקבל תמונה ראשונית, די לשוטט ברחובות המרכזיים של העיר העתיקה. רחוב פאריז'סקה, רחוב פריז, היוצא מכיכר העיר העתיקה וחוצה את הרובע היהודי, הוא הרחוב המפורסם והיוקרתי של העיר, וחנויות הפאר לאורכו מציעות את מיטב מותגי היוקרה העולמיים. גוצ'י, פראדה, ארמני, לואי ויטון ועוד רבים, לצד בתי קפה, מסעדות ומלונות יוקרתיים, יספקו לרובנו, ככל הנראה, הזדמנות טובה ל'ווינדוס שופינג'. גם לכיכר ואצלאב ולרחוב נה פריקופה, המשתרע בינה לבין כיכר הרפובליקה, אין במה להתבייש. מגוון בתי כל-בו חדישים וחנויות ענק, וביניהם: H&M, זארה, מנגו, לקוסט, סלמנדר ועוד, יציעו לכם את מיטב מוצריהם. ואם עד כאן רק התרשמתם, בהגיעכם לכיכר הרפובליקה, תוכלו להתחיל במלאכת השופינג בקניון פלדיום, מרכז הקניות הפופולארי והמרכזי בעיר. בפראג ובפרבריה מגוון גדול של קניונים, רובם חדשים ומפוארים, שהוקמו בשנים האחרונות, וחלקם הרחבות ושדרוגים של מרכזים ישנים יותר, אך כולם, בלא יוצא מן הכלל, מתהדרים בחנויות ובבתי כל-בו המציעים את מיטב התוצרת הבינלאומית ולצידה גם מוצרים מקומיים.
tescoLetnanyPraguetescoLetnanyPrague
בחרנו עבורכם 6 מרכזי קניות בולטים מבין המגוון הגדול: קניון פלדיום PALLADIUM – מרכז הקניות המפורסם בלב העיר, בכיכר הרפובליקה. הקניון משתרע על פני 5 קומות ומכיל יותר מ-200 חנויות, והקומה האחרונה היא קומת המזון, ובה דוכנים של הרשתות הבינלאומיות, מגוון מסעדות בטעמים שונים ובתי קפה. בקניון גם סופרמרקט ענק בקומה השנייה. בין שלל החנויות, חלקן של מותגי יוקרה, תוכלו למצוא גם בתי כל-בו של: C&A, H&M ומרקס אנד ספנסר. קניון לטנאני Letnany - קניון ענק של כ-200 חנויות ובתי כל-בו, ובו רשתות הביגוד הבינלאומיות המובילות, וכן מגוון חנויות גדולות של נעליים ממיטב התוצרת האיטלקית והגרמנית. הקניון מתמחה גם בחנויות לציוד ספורט, אלקטרוניקה ומכשירים סלולאריים. בקניון ממוקם גם סופרמרקט טסקו הגדול ביותר בפראג, וגם בו מגוון מוצרים מלבד מזון. הקניון מרוחק ממרכז העיר וניתן להגיע אליו במטרו לתחנת Letnany. קניון פלורה Flora Atrium - קניון קרוב למרכז העיר, משתרע על פני 4 קומות, ומלבד מיטב המותגים הבינלאומיים ניתן למצוא בו מבחר גדול יחסית של חנויות המציעות מוצרים מקומיים, ובעיקר כלי בית ואביזרי קישוט שונים. נוסף לסופרמרקט ומגוון מסעדות בקניון גם מרכז קולנוע פופולארי בסגנון הסינמה סיטי. קניון צ'רני מוסט CERNY MOST – דוגמא למרכז קניות קטן, שחודש, שופץ והורחב לאחרונה, והיום הוא קניון גדול הכולל קרוב ל-200 חנויות ומגרש חנייה המיועד ליותר מ-3,000 מכוניות. החנויות, רובן של מותגים פופולאריים, והמעברים מעוצבים במיטב החידושים המודרניים, ובקניון מבקרים מקומיים רבים בזכות אפשרויות החנייה. לתיירים: מטרו לתחנת CERNYMOST בקו צהוב. קניון חודוב Chodov Centrum - קניון ענק של שלוש קומות עם יותר מ-200 חנויות, בפרברי העיר בשכונת חודוב. בנוסף לחנויות המותגים, בקניון בתי כל-בו גדולים של H&M ומרקס אנד ספנסר, חנויות למתנות, סופרמרקט ומגוון מתקני שעשועים לילדים. נסיעה: במטרו קו אדום לתחנת Chodov. אאוטלט ארנה ARENA - מרכז קניות העודפים והמציאות הזול במיוחד. באאוטלט, השוכן ממזרח לעיר, יותר מ-100 חנויות מובילות של מותגי אופנה, ספורט ומוצרי חשמל ואלקטרוניקה. נסיעה: ברכבת התחתית לתחנת 'דפו הוסטיוואר' וממנה שירות העברה של אוטובוסים עם השילוטFashion arena outlet .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: