אא

שטה קדימה: MSC זוכה בפרס מטעם Cruise Critic

לאחר שזכתה השנה בלא מעט תארים, חברת הקרוזים הבינלאומית זכתה בקטגוריית "BEST CRUISE LINE FOR NIGHTLIFE" של אתר הדירוג Cruise Critic, בשל הופעות ה-"Broadway-style" המתקיימות באוניות הנופש של החברה. טלי נוי, מנהלת מחלקת השיט ב-MSC ישראל: "בקיץ הבא תשיק החברה את ספינת הדגל החדשה שלה אשר תכיל את הופעות 'סירק דה סוליי'"

MSC Meraviglia.צילום: אתר MSC MSC Meraviglia.צילום: אתר MSC
שנת 2016 היא שנה עתירה בפרסים לחברת MSC Cruises הבינלאומית, כאשר הפרס היוקרתי ביותר הוענק לה לאחרונה ע"י האתר Cruise Critic. את הפרס קיבלה MSC על חיי הלילה המתקיימים על סיפונה-"Best Cruise Line for Nightlife", בנימוק על הופעות ה-" Broadway-style" הרלוונטיות לכל הקהלים בגילאים השונים אשר פוקדים את אוניות הנופש של החברה. זאת בנוסף לאטרקציות ולחיי הלילה העשירים שמתקיימים על ספינותיה. טלי נוי, מנהלת מחלקת השייט ב-MSC ישראל הגיבה על הזכייה ואמרה כי: "הבחירה של Cruise Critic היא מגמה מתמשכת של פרסים ותארים מוערכים אותם קוטפת MSC מידי שנה, כאשר למעלה ממיליון וחצי איש בשנה בוחרים לנפוש על צי האוניות הרחב שהחברה מציעה." עוד מוסיפה נוי כי: "מעבר לחדשנות הטכנולוגית, ליוקרה והשפע באוניות החברה, ניתן לראות ש-MSC מובילה באפשרויות הבידור והתרבות המוצגים לנופשים בזמן שהותם. כך למשל, בקיץ הבא תשיק חברת MSC את ספינת הדגל החדשה שלה- Meragvilia אשר תכיל את הופעות הקרקס הנחשב בעולם- "סירק דה סוליי".
טלי נוי. צילום: יח"צטלי נוי. צילום: יח"צ
טלי נוי. "בקיץ הבא תשיק MSC ספינת דגל חדשה". צילום: יח"צ   זכיה זאת באה בהמשך לדרוג הגבוה ביותר שניתן לחברה ע"י המגזין הנחשב USA Today’s בקטגוריית "10 Best Reader’s Choice 2016". כמו כן, במהלך השנה, העניקו המדינות ספרד ופורטוגל ל- MSC את התואר "חברת הקרוזים הטובה ביותר".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: