אא

אוהבים שטרודל? תראו מה הכינו בקונדטוריה הזאת ברחוב טשרניחובסקי בת״א

השף קונדיטור, שטפן מאכר, שגדל בווינה, משיק בימים אלה פופ אפ שטרודלים וינאיים מתוקים ומלוחים למשך חודשי החורף הקרובים (ינואר-פברואר) ברחוב טשרניחובסקי 21 בת"א. מה בתפריט המתוק ומה במלוח? וכמה עולה מנת שטרודל?

הבייקרי האוסטרי 'שטפן' בתל אביב. צילום: אפיק גבאי הבייקרי האוסטרי 'שטפן' בתל אביב. צילום: אפיק גבאי
הבייקרי האוסטרי "שטפן" משיק בימים אלה פופ אפ שטרודלים וינאיים מתוקים ומלוחים למשך חודשי החורף הקרובים (ינואר-פברואר) ברחוב טשרניחובסקי 21 בת"א. השף קונדיטור, שטפן מאכר, שגדל בווינה, משחזר מידי יום בקונדיטוריה ובגלסרי הקטן שניצב בטשרניחובסקי, שטרודלים וינאיים קלאסיים שעל טעמם וניחוחם גדל. הבצק הפריך של השטרודל שנפתח לכדי יריעה דקיקה, שמרשמו נשמר בסוד משפחתי מזה דורות רבים, משודך לפירות, ירקות, גבינות ותבלינים חורפיים. התוצאה היא מליות תפוח מתקתק-חמצמץ, מרקחות של דובדבנים מנקודות בגבינה, אגסים וקרם שקדים לצד מילויים מלוחים כמו תפוחי אדמה משודכים לבצל לבן, כרוב לבן עם גבעולי כרישה שמתבשלים עד לריכוך עם מוצרלה מעושנת ועוד. את מנות השטרודל, הן המתוקות והן המלוחות, יגישו במקום לפי מיטב המסורת הווינאית- בצלחת פורצלן שלצידה תוספת גלידה שנעשית אף היא במקום מידי יום ומנת קצפת מתקתקה או שמנת חמוצה בגרסה המלוחה. "מקורה של עוגת השטרודל באוסטריה. משמעות המילה היא 'מערבולת' מאחר והכנתו היא בצורת ספירלה של מלית ובצק. מיום הפתיחה של 'שטפן' זו אחת המנות האהובות במקום ועם בוא החורף, החלטתי לפתח שלל טעמים נוספים - מתוקים ומלוחים - שפחות מוכרים לקהל הישראלי", אומר השף קונדיטור, שטפן מאכר.
שטרודל בטשרניחובסקי 21 ת"אשטרודל בטשרניחובסקי 21 ת"א
להרגיש כמו בווינה. בייקרי 'שטפן' בתל אביב. צילום: אפיק גבאי במהלך ינואר-פברואר, הבייקרי יציע תפריט של 8 סוגי שטרודלים מתוקים ומלוחים. מה בתפריט השטרודלים המתוקים? שטרודל במילוי תפוחים קלאסי. שטרודל במילוי דובדבנים וגבינה. שטרודל במילוי קרם שקדים ואגסים. שטרודל מוצרט קוגל עם שוקולד ומרציפן. השטרודלים המתוקים מוגשים בתוספת כדור גלידה וקצפת. מה בתפריט השטרודלים המלוחים? שטרודל במילוי כרוב, כרישה ומוצרלה מעושנת. שטרודל במילוי תפוחי אדמה ובצלים. שטרודל במילוי תרד, בצל ירוק מנגולד ופטה. שטרודל במילוי מגוון פטריות עם גבינות ועירית קצוצה. השטרודלים המלוחים מוגשים בליווי שמנת חמוצה ועירית. מחיר: 42 שקל למנה עם תוספת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםוינהפספורט קולינרי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: