אא

היסטוריה: רויאל קאריבין תפליג לראשונה מישראל. תפעיל הפלגות מחוסנים מנמל חיפה

החל מחודש יוני הקרוב ולאורך עונת הקיץ והחגים תפעיל ענקית השיט, רויאל קאריבין, מסלולי שיט של 3 ו-7 לילות לראשונה מנמל חיפה לאיי יוון וקפריסין. רה"מ נתניהו: "ההחלטה של החברה להגיע לישראל מהווה הבעת אמון משמעותית במדיניות שלנו"

Odyssey of the seas של רויאל קאריבין. צילום: יח"צ חברה Odyssey of the seas של רויאל קאריבין. צילום: יח"צ חברה
ענקית השיט רויאל קאריביאן (ROYAL CARIBBEAN) הודיעה כי החל מחודש יוני הקרוב ולאורך עונת הקיץ והחגים תפעיל מסלולי שיט של 3 ו-7 לילות, לראשונה מנמל חיפה. מסלולי השיט השונים יצאו בספינה החדשה של החברה, Odyssey of the Seas, לאיי יוון וקפריסין: רודוס, סנטוריני, מיקונוס, חאניה, אתונה ולימסול. הזמנות ניתן לבצע החל מ-9 במארס 2021. רויאל קריביאן מעדכנת כי תדאג לבריאות אורחיה וכי בשיתוף עם רשויות הבריאות והתיירות בישראל, הקרוזים מחיפה יהיו הראשונים להציע שיט עבור מחוסנים ומחלימים – מהאורחים ועד אנשי הצוות. "בזכות מיליוני החיסונים שהבאנו, אני גאה בכך שישראל תהיה המדינה הראשונה בעולם שממנה תצא ספינת הדגל החדשה של תאגיד השיט הענק רויאל קאריבין. ההחלטה של החברה להגיע לישראל מהווה הבעת אמון משמעותית במדיניות שלנו. מדובר באירוע כלכלי, תיירותי ותדמיתי חשוב למדינת ישראל. ישראל היא מודל הצלחה עולמי. נמשיך בתוכנית שלנו - הדרכון הירוק - כדי שנצא מהקורונה בשלום. כפי שהפכנו את ישראל לאלופת העולם בחיסונים, כך נהפוך אותה לאלופת העולם בכלכלה ובתיירות בעידן שאחרי הקורונה", אמר היום (ב') ראש הממשלה, בנימין נתניהו.
מנכ"ל ישראייר: "חזרה לפעילות תהיה לקראת שיאה של מערכת הבחירות"מנכ"ל ישראייר: "חזרה לפעילות תהיה לקראת שיאה של מערכת הבחירות"
"כפי שהפכנו את ישראל לאלופת העולם בחיסונים, כך נהפוך אותה לאלופת העולם בכלכלה ובתיירות". רה"מ נתניהו נשיא ומנכ"ל ROYAL CARIBBEAN העולמית, מייקל ביילי אמר, "אנו נרגשים להפליג לראשונה מישראל. התכוננו לאירוע הזה כבר הרבה זמן, ואנו מעריכים מאוד את ממשלת ישראל על שיתוף הפעולה והביטחון בנו, ושמחים על האפשרות להיות חברת השיט הראשונה בעולם שמאפשרת נופש על 'אי ימי ירוק'. אני בטוח שזוהי רק ההתחלה בדרך להחזרת התיירות העולמית". לדברי מנכ"ל סנורמה מקבוצת קשרי תעופה, נציגת המכירות הבלעדית של ROYAL CARIBBEAN בישראל, אורי שנבל, "מדובר באירוע היסטורי ומרגש בקנה מידה לאומי. העובדה שROYAL CARIBBEAN בחרה בישראל היא תעודת כבוד ענקית, וברכה גם לעשרות אלפי הישראלים שיוכלו ליהנות מהספינה החדשה והמפנקת ביותר בעולם, וגם בשורה לכלכלה הישראלית שתהנה מפירות שיתוף הפעולה עם חברת שיט החשובה והמשמעותית ביותר בעולם שתשיק את פעילותה מחיפה, ישראל".

קשרי תעופה דיווחה לבורסה לניירות ערך בת"א כי מספר הנוסעים הפוטנציאלי הינו כ-50 אלף נוסעים ב-25 עד 30 הפלגות שתבוצענה בין החודשים יוני עד אוקטובר ומחזור המכירות הפוטנציאלי מההפלגות הללו הינו כ-50 מיליון דולר ברוטו.

מה באודיסאה? מגוון אטרקציות מהסיפון ועד ירכתי הספינה, בהן סימולטורים המדמים גלישת גלים וצניחה חופשית, קפסולה היורדת לעומק של 300 רגל מתחת לפני המים, ברמן רובוטי, בריכה גדולה מתחת לכיפת השמיים, מסלול קרטינג, ארקייד, לייזר טאג, הופעות ועוד. בנוסף, אורחי הספינה ייהנו ממגוון רחב של מסעדות מכל העולם, כמו לדוגמה ה-Teppanyaki – מסעדת אסייתית בסגנון יפני וה-Giovanni’s Italian Kitchen & Wine Bar המציע טעמים מאיטליה. בספינה יופעל, לראשונה ברויאל קאריבין, בית כנסת ימי לטובת המתפללים בימי ההפלגה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםתיירותמבזקיםרויאל קאריביןROYAL CARIBBEAN

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: