אא

19 קומות, 21 ברים, 9 מסעדות ותיאטרון עם 945 מקומות: תכירו את VIRTUOSA האניה החדשה של MSC

גם נגיף הקרורנה לא יעצור חברת הקרוזים האיטלקית MSC, שתשיק את אוניית הדגל החדשה שלה Virtuosa בעלות של כ-800 מליון אירו. האוניה החדשה תצא ל-4 הפלגות בכורה של 3-4 ו-10 לילות בים התיכון ב-16 באפריל

MSC Virtuosa. צילום: יח"צ MSC MSC Virtuosa. צילום: יח"צ MSC
אוניית הדגל החדשה Virtuosa של MSC תתחיל להפליג בעונת הקיץ הקרובה, החל מה-16 באפריל, ותצא ל-4 הפלגות ראשונות של 3-4 ו-10 לילות בים התיכון. באוניה החדשה, שעלותה כ-800 מיליון אירו, 19 קומות, 21 ברים, 4 מסעדות עיקריות ו-5 מסעדות נושא ובר יוקרתי. כמו כן, תיאטרון בעל 945 מושבים, המציע הפקות בקנה מידה גדול בכל לילה, 12 סוגי חדרים שונים, כולל 190 חדרים משפחתיים הניתנים לחיבור ליצירת חדר סופר פמילי עד 6 אנשים או סופר פמילי פלוס לאירוח עד 12 אנשים, 5 בריכות ובריכה מקורה בקומה 15, "גשר הימלאיה" בקומה 19 (קומה עליונה) המציע מסלול חבלים, המתנשא לגובה של 80 מטרים מעל המים, 1,200 שטחי מסחר הכוללים גם 11 בוטיקים.
MSC VirtuosaMSC Virtuosa
MSC Virtuosa. צילום: יח"צ MSC פיירפרנצ'סקו ואגו, יו"ר מועצת המנהלים של MSC, מסר: "משפחתי ואני לא יכולנו לפספס את ההזדמנות לקבל בברכה באופן אישי את התוספת החדשה לצי שלנו, והשקת MSC Virtuosa בזמן כה מאתגר בתעשייה שלנו מסמלת כיצד אנו כחברה משפחתית ממשיכים להסתכל לטווח הרחוק ולבנות את עתידנו. אנו נותרים מחויבים לבנות כל פעם כמה מהאוניות החדשניות ביותר בעולם בכל הנוגע לביצועים הסביבתיים שלהן הכוללות את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. עם כל אוניה חדשה אנו ממשיכים לפרוץ גבולות ולחדש את היצע המוצרים שלנו עם חוויות חדשות וייחודיות עבור האורחים שלנו. ב-MSC Virtuosa, זה כולל את הברמן הרובוטי הימי הראשון בעולם, שיהיה הכוכב של חוויה עתידנית וסוחפת המתאפשרת באמצעות טכנולוגיות חדישות. היצע האוכל יוצא הדופן שלנו שופר עוד יותר וכולל מאכלים בינלאומיים פופולריים. כל זאת, כמובן בנוסף לעושר החווייתי, שכבר מייחד אותנו, כמו מופעי התיאטרון הליליים, ההיצע המשפחתי עטור הפרסים, טכנולוגיית האורחים המובילה בתעשייה, וכמובן הטיילת האיקונית באורך 101 מטר המשלבת כיפת לד שמימית מדהימה שהיא הלב החברתי של האוניה ועוד".
MSC VirtuosaMSC Virtuosa
מבט לחדר באנית MSC VIRTUOSA. צילום: יח"צ MSC בכל הקשור לאיכות הסביבה, MSC Virtuosa מציגה כמה מהטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות כיום, כולל: מערכות ניקוי גזי פליטה היברידיות ומערכות הפחתה קטליטיות סלקטיביות חדישות, מערכות לטיפול במי שפכים בהתאם להחלטת הארגון הימי הבינלאומי, קישוריות חשמל מחוף לאוניה, כמו כן, מערכת ניהול רעשים מוקרנת מתחת למים, עם עיצובי גוף האוניה וחדר מכונות המפחיתים את השפעת הקול האקוסטית, ומפחיתים בכך את השפעותיהם הפוטנציאליות על בעלי החיים הימיים. פיירפרנצ'סקו ואגו הוסיף: "המטרה ארוכת הטווח שלנו היא להשיג הפעלת שיוט ללא השפעה וזה המסע בו אנו נמצאים היום. MSC Virtuosa מייצגת צעד חשוב נוסף בכיוון זה יחד עם ההשקעות האחרות שלנו בפיתוח מואץ של הטכנולוגיה הסביבתית מהדור הבא. בנסף הדבר מאשר את המחויבות הנחרצת שלנו לטווח הארוך להשגת מטרה שאפתנית זו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםמבזקיםMSC Cruises

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: