אל על לסוכני הנסיעות: ״רכישת כרטיסי בונוס יזכו אתכם בדמי טיפול של 25 דולר״
בחברת התעופה הבינו שהחברה אינה יכולה לעמוד בעומס ההזמנות של כרטיסים מסוג זה, והחליטו לחזור לתגמל את סוכני הנסיעות. בחוזר ששלחה אתמול החברה מצוין כי כל רכישה של כרטיס בונוס בנקודות או משולב תזכה את הסוכנים גם ב-פי שלוש נקודות במועדון Sell&Fly, בהתאם לתוכנית המועדון
אל על. צילום: עידו וכטל
בחברת אל על ראו כי הטיפול בהזמנת כרטיסי בונוס או כרטיסים משולבים בכסף ובנקודות עבור הלקוחות או עבור הסוכנים, גורם לעומס גדול על מוקד ההזמנות של החברה, והחליטו לחזור לתגמל את סוכני הנסיעות בעבור טיפול בהזמנות מסוג זה. בחוזה מיוחד אותו שלחה אתמול החברה (שני) לסוכנים, היא הודיעה להם כי: "מעתה, כל רכישה של כרטיס בונוס קלאסי ו/או כרטיס בכסף ונקודות (Cash&Points) עבור לקוחותינו המשותפים ועבורכם, תזכה את הסוכן בדמי טיפול של 25 דולר ופי שלוש נקודות במועדון Sell&Fly, בהתאם לתוכנית המועדון". כמו כן מציינים באל על בחוזה, כי בהנפקת כרטיס בכיוון אחד תינתן מחצית דמי הטיפול. מספר סוכנים לא ממש התלהבו מההצעה ואמרו לפספורטניוז: "אין לנו כוונה להתחיל לטפל בדברים האלה. שאל על תטפל, ותיקח הזמנות בעבור הסכום אותו היא מציעה לנו. חבל לנו על הזמן".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}