יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות: "המו"מ מול חברות התעופה הישראליות הולך להיות קשה ומסובך"
רגע לפני המו"מ בין ההסתדרות וחברות התעופה הישראליות על הקיצוצים שבדרך, אבי אדרי זועם על היחס של המדינה לחברות הישראליות ואומר: "מדיניות השמיים הפתוחים פגעה קשות בחברות הישראליות - מגבלות על טיסות מעל מדינות ערב, אי יכולת לכרות בריתות עם חברות תעופה אחרות ורגולציה מפלה לעומת החברות הזרות וכל זאת על עצם היותנו ישראלים ויהודים"
צילום: נועם מנשה
אחד האנשים המשמעותיים בימים אלו הוא אבי אדרי, המשמש כיו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות. אדרי, מעורב בכל המו"מ שמתקיימים בין עובדי חברות התעופה לחברות התעופה הישראליות. אדרי הולך להיות במרכז העניינים במו"מ הלא פשוט בו החברות השונות, אל על, ארקיע וישראייר צפויות עוד לפטר לא מעט עובדים. על המצב של חברות התעופה הישראליות אומר אדרי: "חברות התעופה הישראליות נכנסו למשבר הקורונה מלכתחילה עם יד אחת קשורה מאחורי גבם. מדיניות השמיים הפתוחים פגעה קשות בחברות התעופה הישראליות, אם במגבלות של טיסה מעל מדינות ערב, אם באי יכולת לכרות בריתות עם חברות תעופה אחרות, אם באפליה בנחיתות בשדות תעופה מרכזיים, אם ברגולציה מפלה לעומת חברות התעופה הזרות. וכל זאת על עצם היותנו ישראלים ויהודים". עוד ממשיך ומציין אדרי כי:" אני לא מכיר עולם שבו חברת תעופה תורכית, שראשי המדינה שלה מחרימים את מדינת ישראל, טסה באפן חופשי ובתדירות כה גדולה מישראל ואליה ואילו מהצד השני גלגלי מטוסי חברות התעופה הישראליות לא נוגעות באדמת תורכיה. כל זאת חייב להשתנות ביום שאחרי הקורונה". על המו"מ צפוי עם חברות התעופה אומר אדרי: "אנחנו נערכים למו״מ שיחל רגע לאחר שהמדינה תאשר סיוע לחברות התעופה. המו״מ הולך להיות קשה וסבוך".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}