חוזרים לים: רויאל קריביאן מציעה שייט בתפוסה לא מלאה. מה עוד?
צ'ק אין לאנייה בחדרו הפרטי של הנוסע במקום באולם גדול וסיורי חוף עם 25 אנשים במקום 50 באוטובוס. מה עוד מציעה חברת השייט רויאל קאריבין באמצעות חברת "סנורמה", נציגתה הבלעדית בישראל?
'אואזיס' של רויאל קריביאן. צילום: shutterstock
בימים אלה חברות השייט חותרות לחזרה לשגרה עם מגוון פתרונות שישיבו ללקוחות את האמון בענף שנפגע קשה ממגפת הקורונה, גם תודעתית "הודות" ל"אניית הקורונה" שעגנה ביפן. חברת סנורמה, נציגתה הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל, הודיעה כי תחל הקיץ למכור קרוזים תוך התחייבות לשמירה על בריאות לקוחותיה. יצוין כי רויאל קריביאן השעתה אתמול את כל הפלגותיה עד ה-31 ביולי וצפויה לחדש אותן ב-1 באוגוסט השנה. עם אופציה לשנות או לבטל את החופשה עד 48 שעות לפני היציאה ולקבל החזר כספי מלא עד אפריל 2022. "אנו נרגשים מאוד לחדש את פעילותנו בקיץ הקרוב", אומר אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה, "התיירות בכלל והקרוזים בפרט מספקים לנוסעים אוויר לנשימה ואפשרות לברוח קצת מהשגרה. כעת, יותר מתמיד אורחינו רוצים להתנתק מהבידוד שפקד את כולנו ולצאת להפלגה, לים הפתוח. אנו מבינים את החששות של האנשים לחזור לאניות ולכן עושים את כל המאמצים במטרה לספק את חוויית השייט המלאה ביותר, לצד שמירה מלאה על הנהלים כדי להבטיח את הבריאות של אורחינו". עוד לדברי שנבל, המעריך כי השינויים במדיניות לא יגררו עליית מחירים, בקיץ הקרוב יוצעו קרוזים באזור הקריביים וסין, ובשלב מאוחר יותר באירופה. כמו כן, תוצענה הפלגות "מרווחות" עם תפוסה הנמוכה מ-100% למניעת צפיפות. כך גם סיורי החוף יוצעו במתכונת מצומצמת של כ-25 נוסעים במקום 50 באוטובוס. זאת ועוד, יעשו בדיקות קורונה לכל אדם בעלייה לאנייה עם תוצאות מידיות. כמו כן, יעשו תדריכים אלקטרוניים. כלומר, התהליך הביטחוני השגרתי שנעשה עד היום לכל נוסעי הקרוז באולם גדול, יהפוך לתדריך אלקטרוני מקדים או בחדרו האישי של הנוסע באמצעות צג הטלוויזיה, על מנת למנוע התקהלויות.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}