אא

חברת TERRANOVA תשווק בישראל את התיירות ליפן

מספר המבקרים מישראל ליפן עלה על 44,000 בשנת 2019, עם צמיחה שנתית של 12.8%, ובלשכת התיירות הלאומית של יפן מזהים פוטנציאל לצמיחה נוספת בשוק הישראלי וממנה את חברת TERRANOVA של דב קלמן לנציגתה בישראל

סתיו ביפן. צילום: 123rf סתיו ביפן. צילום: 123rf
לשכת התיירות הלאומית של יפן (JNTO) מינתה את חברת TERRANOVA, בניהולו של דב קלמן, לייעוץ ושיווק התיירות ליפן בכל רחבי קהילת התיירות, המדיה והצרכנים בישראל. מספר המבקרים מישראל ליפן עלה על 44,000 בשנת 2019, עם צמיחה שנתית של 12.8%, ו-JNTO שמה לה למטרה לעודד צמיחה נוספת בשוק הישראלי. טומוהידה איצ'יקאווה, מנכ"ל משרד JNTO בלונדון, אמר: "ליפן יש הרבה מה להציע כיעד תיירות והיא מעוניינת לקבל את פני המבקרים מישראל, לשפע החוויות ביפן, כולל נופי טבע ייחודיים, תרבויות אזוריות וחוויות קולינריות. אנו שמחים למנות את AVIAREPS ו-TERRANOVA שיווק וייעוץ לתיירות כשותפים ומצפים לעבוד איתם לחיזוק אסטרטגיות השיווק שלנו בשיתוף פעולה הדוק עם אמצעי התקשורת וסוכני הנסיעות בישראל". דב קלמן, מייסד ומנכ"ל חברת TERRANOVA, שיווק וייעוץ לתיירות, הוסיף: "מינוי זה הוא הוכחה ליחסים החמים בין מדינותינו. היא מבטאת את האמון בעתיד התיירות מישראל ליפן. בימים מאתגרים אלה מינוי זה של JNTO ו-AVIAREPS הוא יוצא דופן ומוסיף להתרגשות ולתודתנו. אנו נעשה את מירב המאמצים להצדיק החלטה זו על ידי הכפלת מספר התיירים הישראלים המבקרים ביפן במהלך השנים הבאות". דב קלמן. צילום: גיא יחיאלי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםיפןדב קלמן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: