אא

רגע לפני הסגר השלישי: 2,630 מאומתים חדשים ו-280 אלף מחוסנים

היום (ראשון) בשעה 17:00 ישראל תיכנס לסגר שלישי מאז פרוץ מגפת הקורונה. על פי נתוני משרד הבריאות מהבוקר, 280 אלף חוסנו עד כה, מתוכם 68 אלף חוסנו בסופ"ש האחרון. שר הבריאות: "ממשיכים לחסן בשבילכם, ממשיכים לשמור על ישראל"

שר הבריאות, יולי אדלשטיין. צילום: חורחה נובומינסקי, לע"מ ובאדיבות משרד הבריאות שר הבריאות, יולי אדלשטיין. צילום: חורחה נובומינסקי, לע"מ ובאדיבות משרד הבריאות
שעות לפני כניסתו לתוקף של הסגר השלישי היום (א') בשעה 17:00, משרד הבריאות מעדכן את מניין הנדבקים בנגיף הקורונה והמתחסנים נגד הנגיף. על פי נתוני משרד הבריאות, נכון לבוקר (ראשון) 27 בדצמבר, עומד מניין חולי קורונה במצב קשה על 584 חולים, 133 מונשמים ו-3,210 נפטרו במצטבר מפרוץ המגפה. נכון לאתמול (מוצ"ש), נוספו 2,630 מאומתים חדשים והתקבלו 64,662 תוצאות בדיקות. שר הבריאות, יולי (יואל) אדלשטיין אמר היום, "אנחנו ממשיכים לעלות. מסיימים שבוע ראשון לחיסונים עם מספר לא ייאמן של 280,000 מתחסנים, 68,000 מתוכם בסופ"ש האחרון. ממשיכים לחסן בשבילכם, ממשיכים לשמור על ישראל". הסגר הנוכחי צפוי להימשך, רשמית נכון לעכשיו, שבועיים אך מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, כמו גם פרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש, טוענים כי דרוש סגר ממושך יותר להשגת תוצאה אפקטיבית. פרופ' אש יקיים לקראת הכניסה לסגר אחה"צ תדרוך עיתונאים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםקורונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: