אא

גיאורגיה מחכה לישראלים המחוסנים: השטיח המעופף תפעיל קו לבטומי

החברה תפעיל החל מפסח קו ליעד אליו ניתן לטוס היום בהצגת תעודת מתחסן בלבד, ללא בדיקת קורונה וללא בידוד. בנוסף, החל מה-1.4 תחזור להפעיל קוים לקפריסין והחל מיום העצמאות, גם ליעדי יוון

מלון שרתון בטומי, גאורגיה. צילום: יח״צ השטיח המעופף מלון שרתון בטומי, גאורגיה. צילום: יח״צ השטיח המעופף
השטיח המעופף תפעיל החל מיום שישי הקרוב, 26.3, טיסות וחבילות נופש לבטומי שבגאורגיה.  החברה תפעיל קו ליעד, שכיום היחיד אליו ניתן לטוס בהצגת תעודת מתחסן בלבד, ללא בדיקת קורונה וללא בידוד, ותציע חבילות נופש במחירים של החל מ-499 בחג. דוגמא לחבילת נופש של 3 לילות לבטומי, 26-29.3, במלון שרתון המפואר, 5 כוכבים, כולל א.בוקר, מזוודה והעברות, תעלה 499 דולר לאדם בחדר זוגי. חבילת נופש לבטומי בתאריך 8.4 ל- 3 לילות במלון 5 כוכבים בסט ווסטרן פרימייר תעלה רק 369 דולר לאדם בחדר זוגי. טיסה בלבד לתאריכים הנ"ל תעלה 299 דולר.
בטומי, גאורגיהבטומי, גאורגיה
בטומי, גאורגיה. צילום:123RF בנוסף, בשטיח המעופף נערכים גם לפתיחת הקווים ליעדי קפריסין והחל מה-1.4 יוכלו הישראלים לטוס לפאפוס, איה נאפה, לימסול ולרנקה. דוגמא לחבילת נופש של 3 לילות ב-8.4 לפאפוס, במלון אקווה סול, על בסיס הכל כלול, כולל פארק מים, 479 דולר לאדם בחדר זוגי. חבילת נופש על בסיס הכל כלול לאיה נאפה, מלון פאנטאה, כולל פארק מים 479 דולר לאדם בחדר זוגי.

אורן כהן מגורי, סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברה: "בימים האחרונים אנחנו רואים התעוררות גדולה והביקושים הולכים וגוברים. אנו שמחים לחזור ולשרת את קהל לקוחותינו ולספק להם את הנופש שהם כה זקוקים לו".

כמו כן, בשטיח המעופף השיקו לאחרונה את flying safe , שירות שנועד לתת כמה שיותר בטחון ולייצר וודאות ללקוחות החברה. במסגרת השירות, יינתן החזר מלא של מחיר החופשה במקרה של תוצאה חיובית לנגיף הקורונה או כניסה לבידוד בהוראת משרד הבריאות. כל אדם שנכלל בהזמנה ושילם על השירות יוכל לקבל החזר כספי מלא על החופשה, במידה ואחד מהמזמינים (גם אם אינו בן משפחה) נמצא חיובי או נדרש לבידוד. מחיר השירות הינו 20 דולר לאדם במעמד ההזמנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםהשטיח המעופףגאורגיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: