מירב אתרוג בר מונתה למנהלת השיווק של רשת מלונות ישרוטל
מירב אתרוג בר מונתה לתפקיד מנהלת השיווק של רשת מלונות ישרוטל. תוביל את המחלקה לצידו של נחום קרה, סמנכ"ל השיווק הוותיק של הרשת
מירב אתרוג בר. צילום: יח"צ
מירב אתרוג בר מונתה לתפקיד מנהלת השיווק של רשת מלונות ישרוטל. אתרוג בר, שנכנסה לתפקיד החודש, שימשה בתפקידה האחרון כמנהלת "שופרסל TRAVEL" - מותג התיירות של שופרסל. לפני כן, עבדה בקבוצת ידיעות אחרונות כסמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי. "אני שמחה להצטרף לרשת ישרוטל ובטוחה שיחד עם צוות השיווק המסור נוביל מהלכים חדשים שימנפו את הצמיחה של הרשת, ונבסס תהליכי שיווק ומכירות דיגיטליים מתקדמים", אמרה עם מינויה לתפקיד. לאתרוג בר ניסיון ארוך שנים בניהול אסטרטגיה עסקית ושיווקית, ניהול תהליכים מסחריים, אתרי סחר ומועדוני לקוחות בגופי תקשורת ועסקים. אתרוג בר נכנסה לתפקיד לאחר שנה מורכבת וקשה לענף התיירות ולישרוטל שבה מחלקת השיווק של ישרוטל עבדה ימים כלילות על מנת לשמר את המותג. בקרוב רשת המלונות תשיק מהלכים רשתים גדולים, שינויים ארגונים והשקת מספר מלונות חדשים. במסגרת תפקידה, תהיה אחראית בין היתר על מיתוג הרשת והמלונות החדשים, אתר הסחר של החברה, מועדון חוג השמש, ושיתופי הפעולה עם גופים שונים. נחום קרה, סמנכ"ל שיווק ומכירות בישרוטל: "מירב מגיעה אלינו עם ניסיון רב ומגוון שנוגע לכל התחומים בהם עוסקת ישרוטל. בשנים הקרובות הרשת הולכת להתרחב ולהשתנות ונדרשת אישיות מיומנת בעלת מעוף על מנת להוביל את הרשת למקום אליה היא רוצה להגיע".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}