"החווייה הירושלמית" ו"הבית בכותל" מקבוצת ג'נסיס תיירות אירחו עשרות מנהלות רווחה של חברות בכירות במשק
בסיור השתתפו, בין היתר, מנהלות מחלקות הרווחה של החברות אל על, אמדוקס, ebay ועוד ובמהלכו נחשפו מוצרים אהובים וחדשים ברובע היהודי ובסביבתו, לקראת תקופה הסליחות המתחילה באמצע חודש אוגוסט
ירושלים. צילום 123rf
"החווייה הירושלמית" ו"הבית בכותל" מקבוצת ג'נסיס תיירות אירחו עשרות מנהלות רווחה של חברות מכל תחומי התעשייה והמשק לחשיפת הסיורים החדשים של הקבוצה ברובע היהודי בירושלים תקופת סיורי הסליחות בירושלים מתחילה באמצע אוגוסט ונמשכת עד יום כיפור. בשנים האחרונות הפכו הסיורים לתופעה חברתית עניפה בקרב קהלים נרחבים ובקרב חברות הרואות בסיור ארוע גיבוש חברתי בסיור השתתפו, בין היתר, מנהלות מחלקות הרווחה של החברות אל על, אמדוקס, ebay ועוד ובמהלכו נחשפו מוצרים אהובים וחדשים ברובע היהודי ובסביבתו, לקראת תקופה הסליחות המתחילה באמצע חודש אוגוסט. הסיור נפתח בטחנת הרוח משכנות שאננים ויקב ירושלים הפועל במקום, נמשך בסיור גלריות בחוצות היוצר ומשם המשיכו לסיור סליחות על טיילת החומות הדרומית, משער יפו לשער ציון ולתצפית מהר ציון מגג קבר דוד המלך. לאחר מכן ביקרו בארבעת בתי הכנסת הספרדיים ברובע והתארחו בבית של משפחה מקומית וסיימו בארוחה מול הכותל המערבי, במתחם הארוח החדש מבית ג'נסיס - "בית בכותל". בסיום הסיור צפו במופע פיוטי הסליחות במרפסת הכותל. שבתאי אייזנשטט, מבעלי "החווייה הירושלמית" ו"בית בכותל": "בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה מתמדת במספר המבקרים ברובע היהודי בתקופת הסליחות ובמקביל ישנן יותר ויותר חברות מסחריות אשר מעוניינות להעניק לעובדיהן חווייה שונה לקראת החגים. עבורם ועבור כל בית ישראל, אנו מציעים השנה סל מוצרים רחב הכולל גם סיורים סטנדרטיים וגם סיורים נישתיים הכוללים חווית נוספות כגון חוויית טעימות משולבת משוק מחנה יהודה, סיורים בליווי מעגל מתופפים וגם סיורי בוטיק בהתאמה אישית."
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}