אא

אפשרות: מי יתמנה לתפקיד מנכ"ל רשת מלונות דן?

עד היום, במרוצת השנים, משפחת פדרמן הקפידה שלא למנות בן משפחה לתפקיד מנכ"ל רשת מלונות דן. למרות האמור, מסתמן כי בן משפחה המכהן כיום בתפקיד בכיר ברשת יחליף את רונן ניסנבאום, המנכ"ל המכהן, שהודיע באחרונה על רצונו לעוזב את התפקיד בסוף ינואר

מלון דן תל אביב. צילום: shutterstock מלון דן תל אביב. צילום: shutterstock
מי יחליף את רונן ניסנבאום, מנכ"ל רשת מלונות דן, שהודיע באחרונה על עזיבת התפקיד? ברשת דן טרם הוחלט מי יתמנה לתפקיד במקומו של ניסנבאום שיעזוב את התפקיד ב-31 בינואר 2022. ניסנבאום הודיע בסוף אוגוסט  ליו”ר מועצת המנהלים ובעל השליטה, מיכאל (מיקי) פדרמן על רצונו לסיים את תפקידו, כאמור בעוד 5 חודשים, מסיבות אישיות. הוא יסיים את כהונתו, כאמור ב-31 לינואר 2022, בתום קדנציה בת 4 שנים וישוב אל משפחתו אשר מתגוררת בארצות הברית. יחד עם זאת, מסתמן כי גידי פדרמן, בנו של בעל השליטה, מיקי פדרמן, הוא שיתמנה לתפקיד.
גידי פדרמן צפוי להתמנות כמנכ"ל רשת מלונות דןגידי פדרמן צפוי להתמנות כמנכ"ל רשת מלונות דן
עלות שכרו הסתכמה בשנת 2020 בכ-750 אלף שקל. גידי פדרמן שני מימין. צילום: סיון פרג' פדרמן הבן, המשמש כיום כמנהל התפעול הראשי של רשת המלונות, למעשה גדל בבית של מלונאים ונחשב למוכשר מאוד. הוא מכהן בתפקידו כמנהל תפעול ראשי של הרשת מ-2 בינואר 2020. עד היום, במרוצת השנים, במשפחת פדרמן הקפידו שלא למנות לתפקיד המנכ"ל, זאת על אף שבשאר תפקידי המפתח ברשת החזיקו בני משפחה. עלות שכרו של פדרמן בשנת 2020 הסתכמה בסך של כ-750 אלף שקל. הנ"ל הפחית משכרו בגלל משבר הקורונה. שכרו כולל החזר הוצאות רכב והוצאות סוציאליות.
מנכ"ל מלונות דןמנכ"ל מלונות דן
החליט לחזור למשפחתו בארה"ב. רונן ניסנבאום, מנכ"ל רשת מלונות דן היוצא. צילום: רונן מחלב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות דן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: