אא

העט חוזר ובענק: סמסונג משיקה את סדרת ה-S22

שובו של העט וערכת שבבים עוצמתית: סמסונג חשפה את סדרת ה-S22. מה החידושים, כמה יעלה ומתי בישראל? כל הפרטים בכתבה המלאה

משמאל לימין: ה-Galaxy S22 אולטרה, ה-S22 פלוס וה-S22. צילום: יח״צ משמאל לימין: ה-Galaxy S22 אולטרה, ה-S22 פלוס וה-S22. צילום: יח״צ
סמסונג חשפה היום את שלושה מכשירי הדגל החדשים שלה: Galaxy S22, S22+ וה-Galaxy S22 אולטרה שנועדו לעורר יצירתיות וביטוי אישי. שני המכשירים מצוידים במצלמות דינמיות עם עיבוד תמונה חכם ומתקדם. לשני המכשירים עיצוב חזק ומובהק, והם עשויים מחומרים ידידותיים לסביבה. דגם ה- Galaxy S22 Ultra, מציב רף חדש למכשירי פרימיום ומשלב את המיטב של שתי סדרות הסמארטפונים שלה: העוצמה חסרת התחרות של סדרת ה-Note יחד עם מצלמת Pro-grade והביצועים המקצועיים של סדרת ה-S. עם עט S Pen מובנה, צילום לילה, הקלטת וידאו ברמה מתקדמת וסוללה שמחזיקה יותר מיממה, Galaxy S22 Ultra הוא מכשיר האולטרה העוצמתי ביותר ש-Samsung ייצרה אי פעם. "מצלמות הטלפון שלנו חוללו מהפך אמיתי בדרך שבה אנחנו יוצרים תוכן, משתפים אותו ומתקשרים בינינו", אמר טיי-מון רו, נשיא חטיבת המובייל ב-Samsung Electronics. "למעשה, אנחנו מבטאים את עצמנו ומתקשרים עם האנשים שחשובים לנו באמצעות תמונות וסרטונים. זאת הסיבה שבמכשירי סדרת S החדשים התמקדנו בפיתוח יכולות צילום  פורצות דרך, גם בצילום יום וגם בצילום לילה. יכולות אלה מבוססות על המכשירים עם הביצועים הכי טובים שהיו לנו עד כה". דגם ה-S22 אולטרה של סמסונג. צילום: מייקי לוי "על אף משבר השבבים העולמי והקושי באספקות הסמארטפונים, סדרת ה-S21 שברה את שיאי המכירה בישראל. בדינמיקה שברנו שיאים כשמכירות ה- S21 זינקו ב- 220% בהשוואה לסדרת S20. למרות המחיר הגבוה והמלאים המצומצמים, דגם S21 Ultra היה המבוקש ביותר מבין הדגמים ועמד על נתח של כ-45% מכלל מכירות הסדרה. אנו צופים שסדרת הגלקסי S22 החדשה תשבור את השיאים הקודמים, ושדגם S22 Ultra אשר מביא בשורה של ממש באמצעות שילוב יכולות שעד כה היו רק מכשירי ה Note האהובים יהיה הדגם הפופולרי ביותר בשוק ויגיע לנתחים גבוהים עוד יותר״, אמר אלי אדדי, מנכ״ל דינמיקה. ״כדי להתמודד עם הביקוש הצפוי, נערכנו עם מלאים גדולים, כך שגם בהשקה הזו דינמיקה תמשיך במסורת שלה להציע את המחירים האטרקטיביים ביותר בשוק, עם משלוח מהיום להיום", סיכם.

הבשורה: העט מה-Note עושה קאמבק 

הבשורה היא כמובן בדגם ה-S22 אולטרה שמגיע עם ה-S-Pen המוכר מסדרת ה-Note. למעשה, במבט ראשוני, נראה כי מדובר במכשיר Note של ממש, שהתגנב לתוך סדרת ה-S, מכשירי הדגל. האולטרה מגיע עם מסך מעוקל בגודל 6.8 אינץ׳ ברזולוציית QHD+, תצוגת Dynamic AMOLED 2X, קצב רענון של 120 הרץ ומגן לנוחות העיניים עם בקרת אור כחול שמבוססת על בינה מלאכותית. בלב הסמארטפון, לראשונה בישראל, מגיעה ערכת השבבים Snapdragon 8 Gen 1, ולא Exynos מתוצרת סמסונג, כלומר מדובר בערכת שבבים עוצמתית יותר מזו של סמסונג, הכוללת ביצועים וחיי סוללה טובים יותר. השינוי נובע ממחסור שבבים אדיר, שלא פסח על סמסונג. לצד ערכת השבבים המתקדמת, ניתן למצוא מספר גרסאות, הראשונה כוללת 8 גיגה-בייט זיכרון RAM ו-128 גיגה אחסון, השנייה עם 12 גיגה-בייט זיכרון RAM ו-256 גיגה-בייט אחסון, כשהשלישית והרביעית כוללות 512 גיגה-בייט אחסון ו-1 טרה-בייט אחסון פנימי.

מערך צילום עוצמתי עם זום אופטי של פי עשרה

מערך הצילום כולל ארבעה חיישנים, כשהראשי הינו של 108 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם F/1.8, טכנולוגיית פיקסלים כפולים, זווית צילום של 85 מעלות, החיישן השני של 12 מגה-פיקסל, כולל עדשה רחבה של 120 מעלות, המצלמה השלישית בעלת חיישן 10 מגה-פיקסל עם זופ אופטי של פי שלושה, והמצלמה הרביעית כוללת חיישן 10 מגה-פיקסל המאפשרת זום אופטי של פי עשרה. עוד המצלמה כוללת ״זום חלל״ המאפשר זום היברידי של פי 100, עם טכנולוגיית ״Super Resolution״ של בינה מלאכותית. משמאל לימין: ה-Galaxy S22, ה-S22 פלוס וה-S22 אולטרה. צילום: מייקי לוי את כל זה מפעילה סוללה של 5,000 מיליאמפר-שעה, העוצמתית ביותר של סמסונג, המאפשרת יותר מיום שלם של שימוש בין כל טעינה, כשהוא תומך בטעינה מהירה של 45 וואט, המאפשרת לאחר טעינה של 10 דקות בלבד, לעבוד, לשחק במשחקים, ולצפות בסרטונים. הסמארטפון עמיד למים ואבק בתקן IP68, המאפשר שהייה בעומק של עד 1.5 מטרים למשך עד 30 דקות.

עם עיצוב מעודכן והרגשת פרימיום 

דגמי ה-S22 וה-S22 פלוס עברו עדכון עיצובי ואולי המהותי ביותר בסדרת ה-S בשנים האחרונות. סמסונג נפרדה מהמסך המעוקל, מה שמביא את ה-S22 למסך שטוח לחלוטין, בדומה לשאר הסמארטפונים בשוק. ה-S22 מגיע עם מסך 6.1 אינץ׳, ודגם ה S22פלוס יגיע עם מסך 6.6 אינץ׳. שניהם מצוידים במסכי Dynamic AMOLED X2 ברזולוציית FHD+ וקצב רענון גבוה של 120 הרץ. עם מערך צילום מתקדם. צילום: מייקי לוי מערך הצילום כולל חיישן ראשי של 50 מגה-פיקסל  עם מפתח צמצם 1.8/f, ייצוב אופטי ופוקוס אוטומטי, חיישן נוסף של 12 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם 2.2/f, צילום בזווית רחבה, וחיישן 10 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם 2.4/f, זום אופטי של פי שלושה ומצלמה קדמית עם חיישן 10 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם 2.2/f.

הסמארטפונים האקולוגיים והידידותיים ביותר לסביבה

סדרת Galaxy S22 כוללת את המכשירים האקולוגיים והידידותיים ביותר לסביבה של Samsung עד היום, בזכות טכנולוגיות סלולריות חלוציות וגישה תומכת ומכבדת כלפי כדור הארץ. זיהום הפלסטיק יוצר סכנות חמורות ומוחשיות לסביבה שלנו, ובמיוחד פסולת רשתות-דיג הפוגעת בבעלי החיים הימיים ובאוקיינוסים. Samsung עובדת בשיתוף פעולה עם ארגונים מובילים כדי לסייע באיסוף רשתות דיג שננטשו בים ולשלב אותן בחומרי גלם עתירי-ביצועים המשמשים להרכבת הטלפונים של החברה.

כמה יעלה ומתי בישראל?

על פי הדיווחים, מחירי ה-S22 יתחילו ב-2,999 שקלים לדגם הבסיסי, בעוד שדגם הפלוס יעלה החל מ-4,699 שקלים, ודגם האולטרה יעלה החל מ-4,999 שקלים. עוד מהדיווחים עולה כי סמסונג תשיק את דגמי ה-S22 בישראל כבר בשבוע הבא, ב-16 בפברואר.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: