אא

תאילנד: 36 אלף ישראלים טיילו במדינה מתחילת השנה

36,247 ישראל נכנסו לתאילנד במחצית הראשונה של 2022 - מספר זה ממקם את ישראל בחמישייה הראשונה של המדינות מבחינת מספר התיירים לתאילנד לנפש. נציג לשכת התיירות של תאילנד בישראל: "הישראלים מרגישים שם בבית"

פוקט, תאילנד. צילום: 123rf פוקט, תאילנד. צילום: 123rf

ישראל שוברת שיאים בתיירות לתאילנד מאז הקורונה: 36 אלף ישראלים ביקרו בה מאז תחילת השנה.

מנתונים שפרסמה לשכת התיירות של תאילנד עולה כי 36,247 ישראל נכנסו לתאילנד ב-6 החודשים הראשונים של 2022, מתוכם 6,251 רק ביוני האחרון. מספרים אלה ממקמים את ישראל בחמישייה הראשונה של המדינות, מבחינת מספר התיירים לתאילנד לנפש. לשם השוואה, מאז תחילת 2022 נכנסו לתאילנד רק 14,497 תיירים מספרד ו-15,505 תיירים מאיטליה – פחות ממחצית מהתיירים מישראל הקטנה. מתורכיה טיילו לתאילנד רק 3,466 תיירים.

ההתלהבות הגדולה של ישראלים מתאילנד בחודשים האחרונים, מהווה המשך למגמה ברורה מאז פתיחת תאילנד לתיירות ביולי אשתקד, לאחר סגירתה הממושכת בתקופת הקורונה. בחודשים הראשונים שלאחר הפתיחה, הישראלים היו הקהל שחזר לתאילנד במהירות הגדולה ביותר ובמספרים הגדולים ביותר – וישראל מוקמה במקום השני במספר הכניסות לתאילנד במספרים אבסולוטיים, כשהיא עוקפת את מספר התיירים מכל מדינות העולם מלבד ארצות הברית.

בכנס שהתקיים בעיר צ'נג מאי באחרונה ניתן היה לחוש את השינוי במעמדה של ישראל בשוק התיירות המקומי. מובילי תעשיית התיירות והמלונאות התאילנדים, שבעבר תפסו את התיירים מישראלים כשוק המורכב בעיקרו מתרמילאים או ממטיילים בתקציב נמוך, רואים כעת את ישראל כשוק מוביל, ומביעים רצון למשוך ישראלים רבים יותר לבתי המלון, האטרקציות ושאר שירותי התיירות ביעדים השונים ברחבי הממלכה.

בתחילת חודש יולי ביטלה תאילנד את כל המגבלות על כניסה אליה, כולל הצורך להוציא אשרה מיוחדת או לעשות ביטוח רפואי, וכעת על התיירים הנכנסים אליה להציג רק תעודת מתחסן או בדיקת קורונה (PCR או אנטיגן), מה שהופך את הנסיעה אליה לקלה ופשוטה כפי שהיה לפני משבר הקורונה. כידוע, ישראלים הנכנסים לתאילנד לתקופה של עד 30 יום גם אינם צריכים להוציא ויזה למדינה.

נציג לשכת התיירות של תאילנד בישראל, דב קלמן: "ההתלהבות יוצאת הדופן של ישראלים מתאילנד ניכרת מאוד בענף התיירות כאן, ולא נעלמה גם מעיניהם של מובילי הענף בתאילנד ומבכירים במשרדי הממשלה התאילנדיים. הדיווחים הנלהבים מתאילנד מראים את הקשר ההדוק בין שתי המדינות: התיירים הישראלים מרגישים בה בבית, והתאילנדים נרגשים לקבל את פניהם, במיוחד לאחר תקופת 'היובש' הממושכת. מוקדי התיירות בתאילנד כבר חזרו לפעילות, ובתי המלון בהם מציעים במקרים רבים הנחות ענק. גם מגוון הטיסות לתאילנד הוא גדול, כולל הטיסות הישירות של אל על, שעתידות להתקצר עם חתימת ההסכם על מעבר טיסות בשמי ערב הסעודית, והן הודות לטיסות הרבות עם קונקשן קצר באיחוד האמירויות (דובאי או אבו דאבי), בחריין, טורקיה או ירדן. כך הופכת תאילנד ליעד האקזוטי מספר אחת לתיירים ישראלים".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםתאילנדפספורט תאילנד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: