אא

גן עדן באי השכן: אתר הנופש והספא Parklane שבלימסול

אתר הנופש Parklane שבעיר לימסול מזקק את תמצית האירוח הקפריסאי הייחודי, עם הקולינריה הים תיכונית המשובחת, האדריכלות האלגנטית ואורח החיים הרגוע. בשיתוף מלון Parklane

חלום. 45 דק מת״א: Parklane. צילום: Matthey Shaw חלום. 45 דק מת״א: Parklane. צילום: Matthey Shaw

אתר הנופש Parklane שבעיר לימסול מזקק את תמצית האירוח הקפריסאי הייחודי, עם הקולינריה הים תיכונית המשובחת, האדריכלות האלגנטית ואורח החיים הרגוע ומעורר ההערצה. זהו מקום המפלט האידיאלי לזוגות, משפחות, קבוצת חברים או מטיילים יחידים שמחפשים חופשה בלתי נשכחת.

סוויטה פנורמית עם נוף לים צילום: Matthew Shawסוויטה פנורמית עם נוף לים צילום: Matthew Shaw

אתר הנופש והמתקנים שלו, שעוצבו על ידי Harrods Interiors, מגלמים פרשנות מעודנת של הנוף והתרבות הקפריסאית, תוך התמקדות בהיסטוריה המקומית ותעשיית הבשמים העתיקה של העיר פירגוס. מכאן הגיע הרעיון לעיצוב הלובי הלבן האלגנטי, הכולל נברשת שמעוצבת בהשראת עלי כותרת של פרחים שמשמשים לבישום, שמורכבת מאלף וחמישים חלקי זכוכית בעבודת יד. כל אחד מ-222 החדרים, 34 הסוויטות ו-18 הווילות תוכננו בקפידה, תוך שימוש בחומרים טבעיים בגווני אדמה מרגיעים. ריהוט העץ, השטיחים והבדים הרכים מעצימים את אווירת האירוח החם והפשטות המקומית.

המסעדות בפארק-ליין מציעות צילום: Matthew Shaw המסעדות בפארק-ליין מציעות צילום: Matthew Shaw

המסעדות ב-Parklane מציעות חוויית פיוז'ן קולינרית של מנות מהמטבח הקפריסאי, היווני, הים תיכוני, היפני והצרפתי - על רקע הנוף האהוב של הים התיכון. תוכלו להתענג על מאכלים ים תיכוניים במסעדת Il Teatro באוויר הפתוח של המלון, להתהפנט מאווירת הריביירה הצרפתית בבר LPM, או לחגוג כל הלילה במסעדת Nammos המפורסמת. ב-The Gallery האלגנטית תוכלו ללגום קוקטייל מיוחד ולצפות בשקיעה הקסומה, ובימים חמים במיוחד תשמחו להתפנק עם משקה מרענן בבר הבריכה Vithos.

מסעדת Il Teatro צילום: Matthew Shawמסעדת Il Teatro צילום: Matthew Shaw

הספא Kalloni עטור הפרסים, המשתרע על פני 3,000 מ"ר, הוא מרכז הטיפול בעזרת מי ים היחיד בקפריסין, והוא מתמקד בהשגת איזון בריאותי והרמוניה רוחנית. הספא מציע שלל סוגי עיסויים וטיפולי פנים בגישה ההוליסטית, לצד מתקנים דוגמת מספרה, חדר אדים וסאונה.

צילום: Matthew Shawצילום: Matthew Shaw

תוכלו להישאר בכושר במהלך החופשה על ידי ביקור ב-"פארק פיט", בו מאמנים אישיים ירכיבו עבורכם תוכנית אימונים מותאמת אישית ויספקו ייעוץ תזונתי. ניתן להשתתף גם באימונים קבוצתיים יומיים, כולל יוגה ופילאטיס, ולשחק במגרשי הטניס והכדורגל הייעודיים. בגזרת הפעילויות הספורטיביות אתר הנופש מציע גם שלוש בריכות חיצוניות שמשקיפות על הים המרגיע: בריכת מי ים, בריכה למבוגרים בלבד ובריכה עם מגלשת מים.

צילום: Matthey Shawצילום: Matthey Shaw

ההורים שביניכם ישמחו לשמוע שאתר הנופש פארק-ליין מציע גם מתחם שלם לילדים. "פארק קידז" Parkids הוא גן עדן יוקרתי לקטנטנים, שנוצר כדי לספק סביבה לימודית מרגשת ומהנה לילדים בגילאי 3 עד 12, עם תכנית פעילויות מלאה, כמו גם גן ילדים לפעוטות מתחת לגיל שלוש. עם טירה דו-מפלסית, בריכות עם ספינת פיראטים ומגלשות מים, הילדים שלכם יוכלו לפרוק אנרגיות בסביבה בטוחה ושמחה.

צילום:Mattey Shaw צילום:Mattey Shaw

לסיכום, אתר הנופש והספא היוקרתי פארק-ליין הוא המקום הנכון לחופשה יוקרתית ברוגע ובשלווה. למידע נוסף ולהזמנות, צרו קשר כאן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קפריסיןמריוטלימסול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: