"הדקה ה-90 בוחרת": מצביעים וזוכים בשובר הנחה בשווי 150 שקל להזמנת חופשות
הדקה ה- 90 בקמפיין חברתי ויראלי הקורא לישראלים לצאת ולהצביע בבחירות שתתקיימנה ב-1.11.2022. אסף דניאל מנכ"ל הדקה ה- 90: "כחברה מובילה בתחומה, אנו גאים להוביל שוב קמפיין חברתי המעודד הצבעה ומימוש זכות דמוקרטית"
בחירות. צילום: 123rf
החל מה 11.10 ועד ליום הבחירות, יעלו מטעם הדקה ה- 90 עשרות סרטונים ויראליים, באתרי חדשות מובילים, YouTube, ורשתות חברתיות, הכוללים את כל ראשי המפלגות, תחת הכותרת הדקה ה- 90 בוחרת. במסגרת הסרטונים, תקרא הדקה ה- 90 לבחור ביחד איתה, באחד מהמועמדים בבחירות לכנסת, להיכנס ללינק המופיע בסרטון, ולקבל בו במקום, שובר הנחה בשווי 150 שקל, למימוש בהזמנת חבילת נופש בארץ או בחו"ל בדקה ה- 90. אסף דניאל מנכ"ל הדקה ה- 90 מציין שזו לא הפעם הראשונה בה חברת הדקה ה- 90 יוצאת בקמפיין חברתי. "כחברה מובילה בתחומה, אנו גאים להוביל שוב קמפיין חברתי המעודד הצבעה ומימוש זכות דמוקרטית. גם קמפיין זה יסתיים עם בנפיט ורווח לכל אזרח שייקח בו חלק. אנו מצפים למעורבות שיא של הציבור שייחשף לקמפיין, וייהנה פעמיים: מזכותו הדמוקרטית להצביע ולהשפיע, ומהאפשרות לצאת לחופשה בארץ או בחו"ל. הערכות שלנו הן כי שווי ההטבות שיחולק למשתתפים בקמפיין הוויראלי יכול להגיע לעד סכום של 7.5 מיליון שקל, שימומש על ידי המשתתפים להזמנת חופשות בדקה ה- 90."
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}