אא

טיסה מעולם אחר: אמרייטס מציגה את Emirates Executive

המטוס יכול לשאת עד 19 נוסעים ובו סלון ופינת אוכל מרווחים, עשר סוויטות פרטיות, מושבים שטוחים לחלוטין, תאורת אווירה, מיני בר ומסך 32 אינץ' בכל סוויטה

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

אמירייטס (Emirates) תציג את מטוס האיירבוס A319 שלה ה-Abu Dhabi Air Expo 2022 ,Emirates Executive, שתתקיים בחודש הבא באבו דאבי. המטוס הפרטי היוקרתי של חברת התעופה יוצג ב-1 בנובמבר ויאפשר הצצה לעולם טיסות היוקרה הפרטיות באיחוד האמירויות.

Emirates Executive הוצג כבר בשנת 2013, וכולל בין היתר חללי פנים יוקרתיים, סוויטות פרטיות מפוארות, אזור טרקלין ענק על הסיפון, המאפשר חוויות מותאמות אישית ללקוחות הפרטיים, משפחות וקבוצות גדולות וכל זאת כאשר לקוחות יכולים להתאים אישית את העדפות הספציפיות שלהם בזמן הטיסה. המטוס יכול לשאת עד 19 נוסעים ובו סלון ופינת אוכל מרווחים, עשר סוויטות פרטיות, מושבים שטוחים לחלוטין, תאורת אווירה, מיני בר ומסך 32 אינץ' בכל סוויטה.

למאושרים שיוכלו להרשות לעצמם לטוס במטוס המפנק, יעמדו גם ספא ומקלחת לדברי החברה הגדולים ביותר שיוצעו על ידי חברת תעופה באוויר והם מצויידים במצעים משובחים, ומגוון מוצרי אמבט וספא יוקרתיים. הנוסעים יוכלו לבחור בין סעודה פרטית אינטימית על פי דרישה, או מזנונים, יינות, משקאות, ארוחות גורמה ממקור מקומי המוגשות על ידי צוות הטיסה. אזור הטרקלין הנרחב של המטוס יכול גם להיות מותאם להעדפות הלקוחות, כמו להגדיר כמשרד אישי לכנסים ופגישות או אפילו רק כדי להירגע. מושבי הטרקלין הופכים גם למיטות בגודל מלא.

מטוסי ה-Emirates Executive יכולים לטוס עד שמונה וחצי שעות ללא הפסקה ליעדים בתוך ומחוץ לרשת של חברת התעופה. מאז הושק המוצר היוקרתי ב-2013, המטוס טס ל-131 שדות תעופה ברחבי העולם. צוות המטוס לובש מדים בלעדיים, כדי להתאים את הייחודיות של השירות של המטוס הפרטי. Abu Dhabi Air Expo מיועד לאנשי מקצוע בתעשייה ומציע למבקרים הצצה למגוון רחב של מטוסי ומסוקים קלים במיוחד לתעופה עסקית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםאמירייטסEmiratesפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: