אא

אתיחאד איירווייז: יותר מ-1.5 מיליון נוסעים במהלך חופשת החורף

רגע לפני משחקי המונדיאל, חברת התעופה המעוטרת מאיחוד האמירויות מתכוננת לקבל יותר יותר מ-1.5 מיליון נוסעים בשדה״ת של אבו דאבי בין ה-21 בנובמבר ל-8 בינואר 2023

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת Etihad Airways מעריכה כי תטיס יותר מ-1.5 מיליון מטיילים בנמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי.

שעב אל נג'אר, מנכ"ל התפעול של אתיחאד איירווייז: "מעולם לא היה זמן טוב יותר לתיירים לחוות את אבו דאבי, עם הפורמולה 1 גרנד פרי של אתיחאד איירווייס באבו דאבי שיתקיים בסוף השבוע ועוד אטרקציות רבות שאפשר ליהנות בהן במהלך החורף עונה. גם אוהדי כדורגל מרחבי העולם ינהרו לאזור לקראת אירוע הכדורגל המרגש ביותר של השנה. כתוצאה מכך, אנחנו ערוכים עם שותפינו, לארח 1.5 מיליון נוסעים הצפויים לעבור בשדה״ת במהלך ששת השבועות הקרובים. נוסעים שטסים דרך אבו דאבי ייהנו מהחוויה מרגע ההמראה עם צוות הקבינה עטור הפרסים והאירוח של אתיחאד".

נוסעי Etihad Airways יכולים לצפות לשירותים חדשים שהשיקה החברה לאחרונה, כמו מתקן להורדת תיקים בשירות עצמי מהיר, שירות המספק חווית צ'ק אין מהירה יותר ומאפשר לדלג על התורים.

לאחר צ'ק-אין מקוון, מתקני השירות העצמי של אתיחאד מאפשרים לנוסעים להדפיס את התגים למזוודות התיק ולשלוח את הכבודה תוך פחות משתי דקות.

Etihad Airways, זכתה בתואר שירות צוות חברת התעופה הטוב ביותר במזרח התיכון על ידי  Skytrax.

כאמור, חברת התעופה המעוטרת מאיחוד האמירויות מתכוננת לקבל יותר יותר מ-1.5 מיליון נוסעים בנמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי בין ה-21 בנובמבר ל-8 בינואר 2023.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אתיחאד איירווייסetihad airwaysאיתיחאד איירווייז

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: