אא

רשת מלונות רדיסון משיקה אתר נופש חדש בקפריסין: רדיסון ביץ' לרנקה

אתר הנופש הראשון של קבוצת רדיסון בקפריסין והמלון השני באי השכן, מכיל 202 חדרים בעיר השלישית בגודלה בקפריסין במרחק קצר משדה״ת הבינלאומי של לרנקה

רדיסון ביץ׳ לרנקה: צילום רשת רדיסון רדיסון ביץ׳ לרנקה: צילום רשת רדיסון

רשת מלונות רדיסון מגיעה לקפריסין.

אתר הנופש היוקרתי החדש  ״ביץ' ריזורט לרנקה״, הממוקם על כביש Dhekelia, משקיף על מפרץ לרנקה, במרחק קצר ממרכז לרנקה, העיר השלישית בגודלה בקפריסין בחוף הדרום מזרחי של האי.

רדיסון ביץ' ריזורט לרנקה מכיל 202 חדרים וסוויטות, כולם עם מרפסות או טרסות פרטיות, מרביתם עם נוף לים התיכון בעוד שבניין האגף של אתר הנופש כולל חדרים עם גישה לבריכה למעלה, כמו גם סוויטות מרווחות אידאליות עבור משפחות. כל החדרים מצוידים בטלוויזיות חכמות בגודל 49 אינץ' ואינטרנט אלחוטי מהיר בחינם.
 
אתר הנופש החדש מציע גישה לחוף פרטי, עם בריכה המרכזית גדולה שהיא הלב של הריזורט, צמודה לבריכת ילדים נפרדת ומגרש משחקים חיצוני.

בריזורט החדש, ספא בשירות מלא,סלון יופי, בריכה מקורה ומחוממת, סאונה, מרחץ אדים ומרכז כושר עם ציוד חדיש.
 צילום: רשת מלונות Radisson

אורחי המלון יכולים ליהנות ממבחר אפשרויות קולינאריות, לרבות מסעדת Crown המגישה ארוחת בוקר וגם אפשרויות א-לה-קארט או מזנון לארוחות צהריים וערב. בנוסף, במלון Filini Bar & Restaurant מתמחה במטבח איטלקי עם תפריט א-לה-קארט מגוון, משקאות וקוקטיילים. 

בקומת הקרקע של אתר הנופש, בר טרקלין מודרני המציע משקאות בינלאומיים ומקומיים, קוקטיילים, כמו גם תפריט א-לה-קארט עם מנות קלות לאורך כל היום.

The Waves Beach Bar & Restaurant הוא בר החוף העונתי של המלון הפתוח מחודש אפריל עד אוקטובר ובו מאכלים בינלאומיים על חוף הים. 
במלון היוקרה החדש גם שני חדרי ישיבות ואולם נשפים המאפשרים קיום אירועים עסקיים ופרטיים.

ילמז ילדירימלר, סגן נשיא בכיר של רשת רדיסון, אמר: "אנו שמחים לפתוח את Radisson Beach Resort בלרנקה, אתר הנופש הראשון שלנו בקפריסין והמלון השני במדינה. עם שתי הפתיחות המוצלחות שלנו מוקדם יותר השנה באיים היווניים סקיאתוס ומיקונוס, אנו מעניקים לאורחי Radisson Hotel Group מבחר גדול מתמיד של יעדי נופש במזרח הים התיכון.
 "אנחנו רוצים לספק לאורחים חווית נופש בלתי נשכחת, בסביבה ייחודית ומרגיעה ומצפים לקבל את פני האורחים ללרנקה עם שירות ״Yes I Can״ הידידותי שלנו, המבטיח להם שהות נפלאה עם רגעים בלתי נשכחים", אמר ניקוס ניקולאו, מנכ״ל Radisson Beach Resort Larnaca.צילום: רשת מלונות רדיסון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קפריסין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: