אא

בריטיש איירווייס במיזם ניסיוני חדש: לטוס ללא הצגת הדרכון בנמל היציאה

נוסעים שישתתפו במיזם הניסיוני בשדה״ת הית'רו, יוזמנו לסרוק את פניהם, הדרכון וכרטיס הטיסה בסמארטפון לפני טיסתם, כאשר מצלמות Smart Bio-Pod יאמתו את זהותם תוך פחות מ-3 שניות ויאפשרו להם לשמור את הדרכון בכיס עד ההגעה ליעד

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

בריטיש איירווייס הפכה לחברת התעופה הראשונה בבריטניה שמפעילה השימוש בטכנולוגיה ביומטרית לטיסות בינלאומיות, המאפשרת ללקוחות המשתתפים בניסוי לנסוע בשדה התעופה "באופן חכם" מבלי להציג את הדרכון שלהם.

לקוחות שיירשמו להשתתף במיזם הניסיוני של חברת התעופה הבריטית מטרמינל 5 של שדה התעופה הית'רו בבירת אנגליה, יוזמנו לסרוק את פניהם, הדרכון וכרטיס העלייה למטוס בסמארטפון או בטאבלט שלהם עוד לפני הנסיעה, כאשר החברה מבטיחה כי המידע נשמר באופן בטוח ומאובטח.

כאשר משתתפי הניסיון מגיעים לשדה התעופה, מצלמות Smart Bio-Pod מאמתות את זהותם תוך פחות משלוש שניות, ומאפשרות להם לשמור את הדרכון שלהם בכיסם עד שהם מגיעים ליעדם.

דייוויד בריז, מנהל הטרנספורמציה של בריטיש איירווייס, אמר: "לא רק שזו הפעם הראשונה שהלקוחות שלנו יכולים לרשום את המידע הביומטרי שלהם בבית, אלא שזו הפעם הראשונה שהם יכולים להשתמש בו לטיסות בינלאומיות של בריטיש איירווייס. זהו כלי מאובטח ויעיל שגורם לחוויית שדה תעופה חכמה וחלקה יותר, שתפחית את הזמן שלוקח לנו לעלות על מטוס". בריז הוסיף ואמר: "היופי בטכנולוגיה הזו הוא שהיא גם משחררת את האנשים שלנו לטפל בפניות מורכבות יותר של הנוסעים ומאפשרת לנו לספק את השירות הטוב יותר ללקוחות."

צילום: בריטיש איירווייס

צילום: בריטיש איירווייסצילום: בריטיש איירווייס

הניסוי יימשך שישה חודשים בטיסות של בריטיש איירווייס למלאגה, ספרד. לקוחות שיצטרפו יוזמנו לעשות שימוש בנתיב האבטחה של Fast-Track ויקבלו עדיפות בעלייה לטיסתם בחינם.

אם הניסוי יצליח, הוא צפוי להתרחב לטיסות בינלאומיות נוספות.

המיזם החדש מגיע זהבעקבות כניסתה של טכנולוגיה ביומטרית אוטומטית בטיסות הפנים של בריטיש איירווייס עוד ב-2017, כאשר חברת התעופה הפכה לחברת התעופה הבריטית הראשונה שהציגה את הטכנולוגיה, שמתעדת את סריקות הפנים של הלקוחות ומתאימה אותה אליהם בשער העלייה למטוס.

הטכנולוגיה ששימשה בניסוי נוצרה על ידי חברת Amadeus, המותאמת אישית עבור British Airways כאשר אמדאוס כבר השיקה בהצלחה את המיזם בסלובניה עוד לפני פרוץ משבר הקורונה. בפיילוט המוצלח בנמל התעופה של ליובליאנה עוד ב-2019, המחישה אמדאוס הליך של עלייה מהירה ויעילה לטיסה באמצעות שימוש באפליקציה בסמארטפון.
כאמור, המשתתפים במיזם הניסיוני עדיין נדרשים לשאת את הדרכון שלהם בעת נסיעה ויידרשו להציג אותו כשהם מגיעים לשדה התעופה היעד שלהם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמדאוסבריטיש איירווייסלונדוןהית'רו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: