אא

חברת התעופה אמירייטס מינתה את מוחמד לוטה למנהל אזור ישראל

בפעם הראשונה, חברת התעופה מאיחוד האמירויות, ממנה מנהל אזור בישראל. לוטה: "נרגש להוביל את פעילות אמירייטס בישראל"

Shutterstock Shutterstock

חברת התעופה אמירייטס מינתה את מוחמד לוטה למנהל אזור ישראל הראשון בתולדותיה.

לוטה יפקח על כלל הפעילות בישראל של חברת התעופה, כולל תחומי המכירות והשירות בטיסות הנוסעים, פעילות טיסות המטען וניהול התפעול בנמל התעופה.

המנהל הנבחר, החל לעבוד באמירייטס בשנת 2016 וכיהן מאז במספר תפקידי ניהול באזור, בהם בדובאי, ריאד, כוויית וירדן. הישגיו של לוטה כוללים את הצבת מטוס האיירבוס A380 על בסיס בקו של אמירייטס לעמאן. כמו כן, לוטה עמד בראש הצוות שהתניע פעילות אמירייטס בישראל ואף השתתף בטיסת הבכורה המדוברת לישראל, בנוכחות גורמי ממשל בכירים מישראל ומאיחוד האמירויות, כמו גם גורמים מתעשיית התיירות המקומית.

לוטה הוא בעל תואר MBA מ-American University באיחוד האמירויות.

עוד על אמירייטס, דובאי ואיחוד האמירויות בקטגוריית פספורטניוז ובה כל החדשות האחרונות ממדינות המפרץ ואיחוד האמירויות.

לוטה: "אני נרגש להוביל את פעילות אמירייטס בישראל. זו תקופה מרגשת עבור החברה בישראל, כתוצאה מהגדלת הנוכחות שלנו בשוק והידוק שיתוף הפעולה עם השותפים המקומיים שלנו. אנו מציעים לנוסעים מישראל גישה לדובאי וליעדי המשך ברשת נתיבים חסרת תקדים, הכוללת למעלה מ-130 יעדים בשש יבשות, ולהנות מסטנדרט השירות הנודע שלנו באוויר ובקרקע. יתרה מכך, באמצעות השותפה שלנו, flydubai, אנו מסייעים ללקוחותינו להגיע ליותר מ-200 יעדים. אני נרגש להתחיל בהקמת צוות אמירייטס בישראל ולצאת לדרך, תוך שאנו ממשיכים בדרכנו להגדלת הפעילות בישראל ובאזור כולו".

אמירייטס הכריזה באחרונה על מינויים חדשים בצוות המסחרי שלה במזרח התיכון, המזרח הרחוק, מערב אסיה ואירופה, במטרה לתמוך במאמצי החברה לבנות מחדש את רשת הנתיבים הגלובלית שלה לאור התגברות הביקוש לטיסות וההקלה במגבלות הקורונה ברחבי העולם.

באמצעות תכנית Outstation, אמירייטס מכשירה עובדים, אזרחי איחוד האמירויות, למנהיגות ומסייעת להם להרחיב את רשת הקשרים שלהם. התכנית מאפשרת רוטציות בתפקידים שהם ממלאים ומעניקה להם הזדמנות לחדד את המיומנויות שלהם.

אמירייטס החלה להפעיל טיסות ישירות לישראל ביוני השנה ומפעילה כעת 2 טיסות יומיות לנתב"ג.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: