אא

Booking.com: הנחות בלאק פריידיי של עשרות אחוזים על מקומות אירוח והשכרת רכב

ענקית התיירות משתתפת אף היא בקרנבל הבלאק פריידיי עם מגוון הנחות על מקומות אירוח והשכרת רכב ברחבי העולם למזמינים חופשה/רכב עד סוף שנת 2023. באיזה הנחות מדובר?

Shutterstock Shutterstock

מבצעי הבלאק פריידיי הגיעו גם לבוקינג.קום. ענקית התיירות הודיעה על הנחות של 30% ומעלה למזמינים מקומות אירוח ברחבי העולם המשתתפים במבצע במהלך שנת 2023, בהם כ-50 מקומות אירוח בישראל המשתתפים אף הם במבצע.

מבצעי הבלאק פריידיי שחל ב-25 בנובמבר, זמינים בבוקינג.קום מ-17 בנובמבר ועד 1 בדצמבר 2022, ותקפים על שהיות עד 31 בדצמבר 2023.

בנוסף למבצעי בלאק פריידיי על מקומות אירוח, בוקינג.קום מציעה עד 25% הנחה על השכרת רכב בקרב הספקים המשתתפים במבצע.

בסקר שערכה החברה באחרונה, מבצע שכזה עשוי לעניין כרבע (26%) מהתיירות והתיירים הישראלים שהעידו כי הם רוצים לשכור רכב ב-2023, כדי לצאת לנסיעה בין נופים ולהכיר את היעד בקצב שלהם ובצורה נוחה יותר. אפשר להזמין רכב להשכרה עם מבצעי בלאק פריידיי בין 24 בנובמבר ל-1 בדצמבר 2022, כשאת ההשכרה עצמה אפשר לממש לכל אורך שנת 2023.

על פי מחקר 'תחזיות לענף התיירות לשנת 2023' של בוקינג.קום, למרות חוסר הוודאות הכלכלי שחווה העולם ועליות המחירים, כ-66% מהישראלים השיבו שתמיד יהיה כדאי להשקיע בחופשות וטיולים, ומעל למחצית (53%) אף מציינים שהשקעה בחופשה עדיין נמצא בראש סדר העדיפויות שלהם.

עוד עולה מבדיקת בוקינג.קום כי אנשים מודעים יותר לתקציב החופשה שלהם בשנת 2023, כש-65% מהישראלים ימשיכו לשים פוקוס על חופשות ובו בזמן ירצו גם להוציא את המקסימום מכל שקל שיבזבזו. מרבית הישראלים (58%) יתכננו את תקציב החופשה שלהם עם יד על הדופק באמצעות דילים, טריקים לחיסכון ונסיעה בתקופות יותר משתלמות, וישימו יותר דגש על התמורה שהם מקבלים למחיר באמצעות הנחות ותוכניות הטבות שונות (55%).

כדי ליהנות ממבצעי בלאק פריידיי, נכנסים לאתר Booking.com ועמוד הנחיתה מופיעים מקומות האירוח והשכרות הרכב המשתתפים במבצעים, ולצידם התווית 'מבצע בלאק פריידיי'.

תשובההעברה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: