אא

תעופה בפריחה: קבוצת לופטהנזה מגייסת 20,000 עובדים במגוון מקצועות

הנהלת קבוצת התעופה פרסמה היום פרטים על קמפיין הגיוס לעובדים בכל בסיסי הפעילות של החברות בקבוצה, כשנדרשים בעיקר טכנאים, מומחי טכנולוגיה, עורכי דין, טייסים ודיילים

קבוצת לופטהנזה. צילום: יח"צ קבוצת לופטהנזה. צילום: יח"צ

נוכח המחסור בעובדים עקב הקיצוצים המשמעותיים בתקופת הקורונה ולאור הביקוש הגובר לטיסות, הנהלת קבוצת התעופה יצאה היום בקמפיין גיוס ל-20,000 עובדים.

עפ"י נוסח ההודעה של הנהלת קבוצת לופטהנזה: "קבוצת לופטהנזה מחפשת עובדים חדשים. הקבוצה כבר גייסה כמה אלפי אנשים השנה ומתכננת לגייס 20,000 עובדים בסך הכול. משימות מרגשות ומעניינות מצפות לעובדים העתידיים של קבוצת לופטהנזה ביותר מ-45 מקצועות. אנו עדיין מחפשים עובדים בפרנקפורט, מינכן, ציריך, וינה ובריסל וכן בבסיס הטכנולוגי בהמבורג ובמיקומי הפעילות של קבוצת אירו-ווינגס. ההתמקדות היא במיוחד בטכנאים, מומחי טכנולוגיית מידע, עורכי דין, טייסים ודיילים".

קמפיין גיוס העובדים החל היום והוא מתפרסם בעיתונות המודפסת, ברדיו ובטלוויזיה ובכל ערוצי המדיה החברתית. כמו כן, קבוצת לופטהנזה מציעה לצעירים מגוון רחב של חניכות ותוכניות לימוד והכשרה.

מיכאל ניגמן, מנהל משאבי אנוש של לופטהנזה, אומר: "קבוצת לופטהנזה מסתכלת לעתיד בשאיפה גדולה. על מנת להיות בצמרת התעשייה אנו זקוקים לעובדים מחויבים ובעלי מוטיבציה למגוון רחב של משימות ואתגרים. החברות בקבוצת לופטהנזה מציעות סיכויים לעתיד עם הצעות עבודה מרגשות".

המתעניינים יכולים למצוא הצעות עבודה ומידע נוסף ב-lufthansagroup.careers.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: