אא

הוי ברצלונה, ברצלונה: לשכת התיירות של קטלוניה קיימה ערב ייחודי בת״א

במסגרת המפגש בו נכחו נציגי חברות עסקיות ובכירים מתעשיית התיירות בישראל, הציגה מנהלת לשכת התיירות של קטלוניה את את מגוון האפשרויות שבחבל קטלוניה כיעד אידאלי לטיולי תמריץ לחברות וארגונים, כנסים ותערוכות

ברצלונה. צילום: Shutterstock ברצלונה. צילום: Shutterstock

לשכת התיירות של קטלוניה בשיתוף נציגות הסחר וההשקעות של קטלוניה ערכו אירוע ייחודי בתל אביב, אשר הוקדש לברצלונה וחבל קטלוניה כיעד אידאלי לטיול תמריץ לחברות וארגונים, כנסים, תערוכות, פגישות עסקיות והקמת עסקים.
במסגרת המפגש שהתקיים במסעדת קלארו בתל אביב, בו נכחו בכירים מתעשיית התיירות והנסיעות בישראל, הציגה מרתה טקסידור מנהלת לשכת התיירות של קטלוניה האחראית על ישראל את האזורים המרכזיים בקטלוניה כמו ברצלונה, ג׳ירונה, קוסטה ברווה, קוסטה דורדה, טרגונה, ליידה והפירנאים לצד מגוון אפשרויות הטיול, הלינה, הגסטרונומיה המשובחת והאטרקציות הרבות בעיר, בטבע ובהרים המתאימות מאד גם לטיולי פנאי באזור הנחשב מהמתויירים באירופה.
טקסידור הדגישה גם את הנוחות הרבה להגיע לברצלונה מתל אביב בזכות טיסות ישירות של אל על, ארקיע, בלו בירד ועכשיו גם את הטיסות הישירות החדשות של חברת וויז אייר ההונגרית.

פרץ בלאסקו מנהלת נציגות הסחר וההשקעות של קטלוניה בישראל הציגה את ההזדמניות העסקיות, אפשרויות קידום ופתיחת עסקים בקטלוניה לצד השקעות משתלמות.

צילום: עידו רימון צילום: עידו רימון

קטלוניה נחשבת לאזור הסחר המרכזי בדרום אירופה וברצלונה מדורגת במקום החמישי כאזור המועדף להשקעות באירופה ובין 10 המקומות המועדפים לעבוד בהם ברחבי העולם.
עם בסיס חזק של תעשייה וחדשנות, בברצלונה מתקיימות תערוכות בינלאומיות מובילות בתחום המובייל, ערים חכמות, תעשייה חכמה ועוד.
במפגש כאמור נטלו חלק ראשי חברות תיירות יוצאת העוסקים בטיולי תמריץ ועסקים וחברות עסקיות ישראליות היווה הזדמנות מצויינת לשמוע על הפוטנציאל של קטלוניה כיעד תיירותי מוביל גם לנסיעות עסקים, התחומים החמים והתמריצים להשקעות, במקביל להכיר את הצדדים והיתרונות העסקיים של קטלוניה/ברצלונה מעבר להיותה אזור תיירות ובילויים מועדף על הישראלים.
טקסידור ובלאסקו. צילום: עידו רימוןטקסידור ובלאסקו. צילום: עידו רימון
צילום: עידו רימוןצילום: עידו רימון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ברצלונהקטלוניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: