אא

אתיופיאן איירליינס מציגה: חזון 2035 – הכפלת הצי והרחבת הרשת

החברה, שזה מכבר מפעילה את הצי ורשת היעדים הגדולים ביותר באפריקה, הציגה את תוכנית ההתפתחות הגרנדיוזית שלה, הכוללת גם האצת השותפויות עם מגוון חברות תעופה אפריקניות

דרימליינר של אתיופיאן. צילום: shutterstock דרימליינר של אתיופיאן. צילום: shutterstock

אתיופיאן איירליינס שואפת להכפיל את הצי ואת רשת היעדים שלה בתוכנית האסטרטגית השאפתנית שלה  "Vision 2035" . כידוע, חברת התעופה הלאומית של אתיופיה כבר מפעילה את הצי ורשת היעדים הגדולים ביותר באפריקה.

"בחזון 2035 אנחנו שואפים להכפיל כמעט את מספר היעדים אליהם נטוס - מ-131 כיום ל-207; וכדי לכסות את ההתרחבות הזו, אנחנו מתכננים להכפיל את מספר המטוסים שלנו מ-140 ל-271", אמר מנכ"ל קבוצת אתיופיאן איירליינס, Mesfin Tasewשנכנס לתפקיד במרץ 2022, לסוכנות הידיעות האתיופית, ENA.

חברת התעופה גם מתכננת להטיס 65 מיליון נוסעים, 3 מיליון טון מטען, ולהניב הכנסות של 25 מיליארד דולר עד שנת 2035, הוסיף המנכ"ל.

מנכ"ל קבוצת התעופה לשעבר, Tewolde GebreMariam, תיאר את אתיופיאן איירליינס כ"קבוצת לופטהנזה של אפריקה". ואכן השותפויות של החברה עם מגוון חברות תעופה אפריקניות מניבה התפתחויות חיוביות וגם רווחיות, לדברי המנכ"ל, Mesfin Tasew.

"דוגמה טובה היא חברת  ASKY Airlines שיש לה מרכז בטוגו, שהוקם לפני 12 שנים כדי לשרת את מדינות מערב אפריקה. חברת תעופה זו מכסה היום 25 יעדים במערב אפריקה, מספקת שירות אמין מאוד והופכת לרווחית עבור בעלי המניות שלה. לחברת התעופה האתיופית יש נתח בסדר גודל של 27 אחוזים ובמקביל היא גם מנהלת את חברת התעופה", ציין מנכ"ל אתיופיאן.

נוסף על כך, מלאווי איירליינס, אותה מנהלת אתיופיאן ומחזיקה ב-49% ממניותיה, מציגה ביצועים טובים, וכמו כן, המיזם המשותף של אתיופיאן עם הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו להקמת חברת תעופה הושלם ויוצא לדרך.

המנכ"ל הוסיף כי ההסכם האחרון של חברת התעופה עם ממשלת ניגריה להקמת חברת התעופה הלאומית Nigeria Air נמצא ב"שלב הסופי של המשא ומתן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אתיופיאן איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: